تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

نامه‌‎ نماینده کرمان به رئیسی؛ مردم خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تررویستی هستند

محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان در مجلس، در نامه‌‎ای خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نوشت: مردم کرمان خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تروریستی و چرایی آن هستند.

کد خبر: ۱۶۰۸۰۹
۰۹:۵۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

نامه‌‎ نماینده کرمان به رئیسی؛ مردم خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تررویستی هستند

دیدارنیوز: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور تأکید کرد که مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند.

به نقل از خانه ملت، متن نامه محمدمهدی زاهدی به شرح ذیل است:

«محضر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی

با سلام و احترام
مردم شریف و نجیب استان کرمان این روز‌ها داغدار حادثه‌ای هستند که قلب شان را جریحه دار و دیدگان‌شان را اشک بار کرده است. کوردلانِ بدسرشت، در سالروز شهادت پاره تن ملت، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چنان بزدلانه بر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال تاختند که فریاد مظلومیت‌شان، جهان را پر کرد؛ اینک ما مانده ایم و وظیفه و تعهدی سنگین برای پیگیری ابعاد این حادثه‌ی دلخراش.

قبل از بیان هر موضوعی بر خود لازم می‌دانم به عنوان نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور جنابعالی و دکتر مخبر معاون اول محترم و جمعی از اعضای محترم هیات وزیران از جمله وزاری محترم بهداشت و کشور به کرمان و پیگیری درمان مجروحان حادثه و تسلی خاطر خانواده‌های داغدار و مردم غم‌دیده کرمان و همچنین از نیرو‌های امنیتی که با عملیات اطلاعاتی برخی از عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر نمودند، سپاسگزاری کنم.

ریاست محترم جمهور؛ مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند و از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور تقاضا دارند شخصا موضوع را پیگیری و دستور فرمایید عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

جناب آقای دکتر رئیسی؛ تصدیق می‌فرمایید که بار‌ها و بار‌ها از دولت گذشته و از مسئولین دولت سیزدهم خواسته ام در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز اقدامات عاجل و مدبرانه اتخاذ کنند. مزید استحضار این روز‌ها حضور گسترده اتباع بیگانه غیرمجاز تبدیل به بزرگترین چالش امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کرمان شده است لذا مجددا مجدانه تقاضای پیگیری این موضوع را دارم.

همچنین انتظار است نسبت به تخصیص اعتبارات مناسب برای کنترل شدید مرز‌ها و مجهز نمودن نیرو‌های نظامی و انتظامی به آخرین تجهیزات و فناوری‌ها برای پایش مرز‌ها و جاده‌ها و مسیر‌های تردد اشرار و قاچاقچیان اقدامات لازم صورت پذیرد؛ یقینا مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آماده هر نوع همکاری است.

با آرزوی توفیقات الهی
محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی