تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
ستاره ایرانی به سویا می‌رود؟

«سردار» در رادار تیم لالیگایی!

سردار آزمون، ستاره ایرانی باشگاه بایر لورکوزن آلمان که به صورت قرضی در رم ایتالیا توپ می‌زند، شاید مسیرش از تیم مورینیو به لالیگا تغییر کند!

کد خبر: ۱۶۰۷۸۰
۱۷:۱۱ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

سردار

دیدارنیوز: باشگاه سویا در نظر دارد مهاجم ایرانی رُم را در همین ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

سردار آزمون که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۲۳ از بایرلورکوزن جدا و با قرارداد قرضی یک ساله راهی رُم شد، در این تیم ایتالیایی با وجود دقایق نه‌چندان زیادی که برای بازی داشته، عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشته است.

روز گذشته روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داده بود؛ مدیران باشگاه رُم بسیار تحت‌تأثیر عملکرد سردار آزمون قرار گرفته‌اند و می‌خواهند این مهاجم ایرانی را برای مدت طولانی‌تری در خدمت داشته باشند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا حالا خبر می‌دهد که باشگاه سویا نسبت به خرید این مهاجم ایرانی علاقه‌مند است.

رومانو مدعی شد؛ باشگاه سویا برای جذب سردار آزمون به بایرلورکوزن مراجعه کرده است تا متوجه شود که آیا امکان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی و قطع قرارداد قرضی این بازیکن با باشگاه رُم وجود دارد یا خیر! سویا در حال کار برای به خدمت گرفتن دو مهاجم جدید است که دیوید داترو فوفانا در اولویت آنهاست و مذاکرات برای جذب او در جریان است.

آزمون ۲۹ ساله این فصل در ۱۴ بازی برای رُم به میدان رفته (۲۶۰ دقیقه از ۱۲۶۰ دقیقه ممکن) و در کنار به ثمر رساندن یک گل، یک گل هم ساخته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی