تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بازار طلا و سکه

سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان ریخت +جدول

قیمت طلا و سکه امروز (شنبه ۱۶ دی ماه) با گپ منفی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش بازار طلا یکدست نزولی است و سکه امامی با افت ۴۰۰ هزار تومانی به کف کانال ۳۰ میلیونی برگشته است.

کد خبر: ۱۶۰۷۶۹
۱۲:۵۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

بازار طلا و سکه؛ سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان ریخت

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه امروز در تمام قطعات و وزن‌ها روند کاهشی داشت و بازار با گپ منفی بازگشایی شد. در نخستین ساعت معاملاتی امروز، قیمت سکه امامی بیشترین افت ارزش را داشت و سکه گرمی هم کانال ۶ میلیونی را از دست داد.

روند قیمت در بازار‌های مالی، در آخرین روز هفته گذشته، تحت تاثیر حادثه تروریستی کرمان افزایشی شد. معامله‌گران بازار طلا این روند صعودی را ناشی از هیجان اخبار توصیف کردند. بر این اساس پیش‌بینی می‌شد که رشد قیمت‌ها کوتاه‌مدت باشد و در شروع سومین هفته دی تعدیل شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش، انس جهانی طلا افزایشی است و با رقم ۲۰۴۵ دلاری در حال معامله است.

بازار طلا و سکه؛ سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان ریخت

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۰۰ تومان است که نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار که پنجشنبه ۱۴ دی به کانال ۱۱ میلیونی ورود کرده بود، امروز با کاهش ۷۳ هزار تومانی روبرو شده و به قیمت ۱۱ میلیون و ۲۴ هزار تومان رسیده است.

در بازار سکه‌ها، قیمت سکه امامی کاهش ۴۰۰ هزار تومانی داشت و در لحظه نگارش این گزارش، به قیمت ۳۰ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی با کاهش ۲۱۵ هزار تومانی در سطح ۲۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

نیم سکه با افت ۱۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در حال معامله است. ربع سکه با رقم ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شد. سکه گرمی هم در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در حال معامله است و افت ۵۰ هزار تومانی داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی