تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دستور رئیسی برای تکمیل ورزشگاه زنجان

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه زنجان، ۳ دستور برای تسریع در تکمیل این ورزشگاه صادر کرد.

کد خبر: ۱۶۰۷۵۹
۱۱:۲۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

دستور رئیسی برای تکمیل ورزشگاه زنجان

دیدارنیوز: رئیس جمهور ضمن بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت به استان زنجان، از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این استان بازدید کرد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا یک پروژه ملی است که کلنگ آن در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شده بود.

ابتدا قرار بود این پروژه در مدت چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد، اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۸ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

رئیسی در جریان بازدید از این ورزشگاه نیمه کاره دستور داد ضمن واگذاری ادامه عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی