تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رقم‌های نجومی همچنان در اطراف پیام نیازمند

قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی ستاره سپاهان!

پس از شایعات اخیر درباره قرارداد نجومی ۱۶۰ میلیارد تومانی پیام نیازمند با سپاهان، منوچهر نیکفر سرپرست این باشگاه اصفهانی اعلام کرد که قرارداد این دروازه‌بان ملی‌پوش برای دو فصل ۹۰ میلیارد تومان است که با در نظر گرفتن رقمی برای رضایتنامه این بازیکن، مجموع پرداختی برای جذب نیازمند به بیش از ۱۰۰ میلیارد می‌رسد!

کد خبر: ۱۶۰۷۳۷
۰۸:۲۸ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

نیازمند

دیدارنیوز: گرانقیمت‌ترین بازیکن این فصل تیم فوتبال سپاهان با اعلام سرپرست این باشگاه معرفی شد.

به نقل از فارس، پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان در این فصل ۴۰ میلیارد تومان قرارداد دارد و قرارداد این بازیکن در فصل آینده ۵۰ میلیارد است. با این رقم این دروازه بان در دو فصل ۹۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد که گرانترین بازیکن سپاهان لقب گرفته است.

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان این خبر را تایید کرد و گفت که این باشگاه یک رقمی هم جدا از قرارداد این بازیکن به باشگاه پرتغالی جهت رضایتنامه نیازمند پرداخت کرده است که با این شرایط، مجموع پرداختی برای جذب نیازمند به بیش از ۱۰۰ میلیارد خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی