تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
عموئی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد

حادثه تروریستی؛ هیاتی از مجلس به کرمان می‌رود

پس از حادثه مرگبار تروریستی در کرمان، عموئی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیاتی از مجلس برای بررسی میدانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اعزام می‌شوند

کد خبر: ۱۶۰۶۹۵
۱۸:۱۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

عومئی

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: کمیسیون امنیت ملی از جانب مجلس شورای اسلامی هیاتی را برای بررسی میدانی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان به کرمان اعزام خواهد کرد.

ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از جانب مجلس شورای اسلامی هیاتی را برای بررسی میدانی این اقدام تروریستی به کرمان اعزام خواهد کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بررسی ابعاد این اقدام تروریستی در دستورکار اولین جلسه کمیسیون خواهد بود، ادامه داد: این حادثه نشان داد که راه شهید سلیمانی در مبارزه بی امان با تروریسم، مسیر درستی بوده با قوت ادامه خواهد یافت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: دشمنان شهید سلیمانی نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم کینه دارند. اما ملت شهیدپرور ایران با صلابت راه و مرام و مکتب نورانی شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی