تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پرسپولیسی‌ها همچنان در انتظار

از «یحیی» چه خبر؟

برخی از نزدیکان گل‌محمدی در تماس با او، از این مربی خواسته‌اند که تصمیم خود را در مورد استعفا تغییر دهد، ولی سرمربی مستعفی سرخپوشان گفته است که تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.

کد خبر: ۱۶۰۶۷۵
۱۱:۴۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

از «یحیی» چه خبر؟

دیدارنیوز: برخلاف شایعاتی که در چند روز اخیر مطرح شده است، سرمربی پرسپولیس پیشنهادی از تیم‌های قطری و اماراتی ندارد.

یحیی گل‌محمدیT سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد و گفته می‌شود تصمیم او برای جدایی از این تیم برخلاف دفعات گذشته جدی است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا امروز جلسه‌ای با سرمربی پرسپولیس برگزار کند، ولی هنوز این موضوع قطعی نشده است.

بر اساس این گزارش، در دو روز اخیر برخی از نزدیکان گل‌محمدی در تماس با او، از این مربی خواسته‌اند که تصمیم خود را در مورد استعفا تغییر دهد، ولی سرمربی مستعفی سرخپوشان گفته است که تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد. با این حال مدیران پرسپولیس در تلاش برای مذاکره حضوری با گل‌محمدی هستند تا نظر این مربی را تغییر دهند.

در چند روز اخیر هم خبر‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه گل‌محمدی از لیگ قطر و امارات پیشنهاد دارد، ولی این خبر‌ها در حد شایعه است و صحت ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی