تیتر امروز

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
عصر ابراهیم تمام شد
افاضات اضافه

عصر ابراهیم تمام شد

در هفته‌ای که گذشت یک حادثه کشور را تحت تاثیر قرار داد و عوام‌الملک از حالا تا اطلاع ثانوی می‌خواهد خاطرات روزانه‌اش را در دفترچه‌ای بنویسد که قرار است تا بعد از مرگش مخفی بماند.
مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای سانحه ورزقان برگزار شد

مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها و یک سوال بزرگ

چرا «احمد» از لیست سیاه خارج نشد؟

یکی از سوال‌ها درباره لیست تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های حساس و مهم جام ملت‌های آسیا، غیبت احمد نوراللهی لژیونر ایرانی حاضر در امارات است.

کد خبر: ۱۶۰۶۵۸
۰۹:۳۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

چرا «احمد» از لیست سیاه خارج نشد؟

دیدارنیوز: لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها مشخص شد و احمد نورالهی در این لیست قرار نگرفت.

بعد از اعتراض احمد نورالهی به سکو نشینی‌اش در بازی با هنگ کنگ امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت روی نام این بازیکن برای بازی با ازبکستان قلم قرمز بکشد و دستور به اخراجش از اردوی تیم ملی بدهد.

بعد از این اتفاق نبی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال گفت احتمال بازگشت این بازیکن به اردوی تیم ملی وجود دارد! با این مصاحبه پیش بینی می‌شد، سوءتفاهم‌ها بین احمد نورالهی و امیر قلعه‌نویی برطرف شود و بار دیگر شاهد حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی باشیم.

چرا احمد نورالهی به اردوی تیم ملی برنگشت و هم چنان در لیست سیاه باقی ماند؟

بر اساس خبر‌های رسیده امیر قلعه نویی آماده بود بار دیگر از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کند و فرصت دوباره‌ای به این بازیکن بدهد، اما شرط این بود که احمد نورالهی از رفتاری که در اردوی تیم ملی داشته عذرخواهی کند و برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی درخواست بدهد، اما بازیکن اسبق پرسپولیس این کار را نکرد و امیر قلعه نویی هم تصمیم گرفت، پرونده دعوت از این بازیکن را ببندد.

در نهایت امید ابراهیمی به جای احمد نورالهی به اردوی تیم ملی دعوت شد و احمد نورالهی در بهترین شرایط فنی شانس همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها را از دست داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی