تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تخفیف‌ها برای بانوان پایتخت در هفته گرامیداشت مقام زن +جدول

شهرداری تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه‌ای از تخفیفات را برای بانوان شهر تهران در نظر گرفته است؛ از جمله بازدید رایگان از تالار‌های هفتگانه و پانورامای موزه ملی انقلاب و تخفیف ۵۰ درصدی از شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی و ..

کد خبر: ۱۶۰۶۵۳
۰۸:۴۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

تخفیف‌ها برای بانوان پایتخت در هفته گرامیداشت مقام زن +جدول

دیدارنیوز: شهرداری تهران به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن مجموعه‌ای از تخفیفات را برای بانوان تهرانی در نظر گرفته است.

شهرداری تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه‌ای از تخفیفات را برای بانوان شهر تهران در نظر گرفته است! بگونه‌ای که بازدید بانوان از تالار‌های هفتگانه و پانورامای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سه شنبه ۱۲ دی ماه تا جمعه ۱۵ دی رایگان است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته زن، مجموعه اراضی عباس آباد از ۱۳ تا ۱۹ دی تخفیف ۴۰ درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف ۵۰ درصدی از شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخفیف ۳۵ درصدی استخر چهار فصل بوستان بهشت مادران را در نظرگرفته و تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه باغ کتاب نیز تنها برای دو روز ۱۲ و ۱۴ دی ماه اختصاص داده شده است.

تخفیف‌ها برای بانوان پایتخت در هفته گرامیداشت مقام زن +جدول

امروز چهارشنبه ۱۳ دی نیز به مناسبت روز زن استفاده رایگان بانوان از مجموعه‌های آبی در سانس تفریحی در نظر گرفته شده و در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ دی ماه نیز با تخفیف ۵۰ درصدی امکان استفاده از مراکز ورزشی وابسته به شهرداری تهران برای بانوان در نظر گرفته شده است و این در حالی است که از ۱۶ تا ۱۸ دی (شنبه تا دوشنبه هفته آینده) هم بانوان می‌توانند در صورت رزرو اینترنتی از برج میلاد بازدید رایگان داشته باشند.

به نقل از ایسنا، در ادامه مجموعه تخفیف‌های شهرداری تهران برای روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن باید گفت که بازدید رایگان بانوان به همراه خانواده از خانه موزه سیمین و جلال، موزه اخوان ثالث از ۱۳ تا ۱۹ دی رایگان خواهد بود و در روز میلاد حضرت زهرا امروز ۱۳ دی نیز استفاده رایگان بانوان از مترو و اتوبوس‌های تندرو و همچنین استفاده رایگان از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا درنظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی