تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید جام جهانی مهمتر از المپیک است

حق پخش؛ ۳۳۰ هزار دلار!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جام جهانی برایمان مهمتر از المپیک است، گفت: صداوسیما الان روابطش با ما بهتر از دوره‌های قبلی است. حق پخش تثبیت شده و آن‌ها برای ثبت آن کمک کرده‌اند. پولی هم داده‌اند که چیزی در حدود ۳۳۰ هزار دلار است.

کد خبر: ۱۶۰۶۴۰
۱۷:۵۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

حق پخش؛ ۳۳۰ هزار دلار!

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال از پرداخت حق پخش ۳۳۰ هزار دلاری صداوسیما به این فدراسیون خبر داد.

مهدی تاج عصر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تیم‌های ملی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه صداوسیما الان روابطش با ما بهتر از دوره‌های قبلی است. حق پخش تثبیت شده است و آن‌ها برای ثبت آن کمک کرده‌اند. پولی هم داده‌اند که چیزی در حدود ۳۳۰ هزار دلار است. هر چقدر به ما پول بدهند بیشتر طرفداری و تعریف‌شان می‌کنیم!

تاج: جام جهانی برایمان مهمتر از المپیک است

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است، اما برای فوتبال جام جهانی اهمیت دارد. خیلی از مردم هم جام جهانی را دنبال می‌کنند.

مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌های ملی ایران یادآور روز‌های خوش و بانشاطی در کشورمان هستند. فوتبال امروز با پدیده‌های دیگر قابل مقایسه نیست. بسیاری از کشور‌ها قدرت خود را به واسطه فوتبال به رخ هم می‌کشند و بهترین سرمایه گذاری را روی فوتبال می‌کنند. چنانکه رقبای ما در همین منطقه امکانات بسیار وسیعی فراهم کرده‌اند.

او ادامه داد: امروز بسیاری از صفحات روزنامه و بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی مختص به فوتبال است. دوستان وقتی در حالت عادی از تجریش می‌خواهند به شوش بروند، شاید دو ساعت و نیم در راه باشند، اما وقتی تیم ملی بازی دارد ۲۰ دقیقه‌ای می‌رسند. این نشان می‌دهد که فوتبال ملی و باشگاهی ما چه تاثیری در رفتار عمومی جامعه حتی در ترافیک و مسائل اجتماعی دارد. می‌شود مزاحمت‌های خیابانی و مسائل عمومی را به وسیله فوتبال حل کرد.

تاج ادامه داد: مسابقات فوتبالی که الان در کشورمان برگزار می‌کنیم کار ساده‌ای نیست و یک میلیون نفر بازی‌های لیگ را می‌بینند و به سلامت برمی‌گردند. دوستان کمک کردند امسال ورود زنان به ورزشگاه را هم تسهیل ردند.

او بیان کرد: فوتبال و فوتسال ساحلی ما قهرمان آسیا هستند و فوتسال هم ششم جهان است. تیم فوتبال ساحلی خود را برای جام جهانی امارات، تیم فوتبال برای جام ملت‌های آسیا و فوتسال هم برای جام جهانی آماده می‌شوند. بانوان هم خود را آماده می‌کنند. در واقع ما چهار جام جهانی را داریم. برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است، اما برای فوتبال جام‌های جهانی اهمیت دارد. خیلی از مردم هم جام جهانی را دنبال می‌کنند. فیفا امسال اعلام کرد که فینال جام جهانی را ۶ میلیارد نفر دیدند.

تاج با بیان اینکه کار‌های بسیار خوبی در حوزه فوتبال کشور انجام شده که گسترش هم پیدا می‌کند، ادامه داد: زمین چمن خوبی داریم، برای فوتسال و ساحلی هم زمین مناسبی داریم و می‌شود کار‌های بیشتری هم انجام داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی