تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید جام جهانی مهمتر از المپیک است

حق پخش؛ ۳۳۰ هزار دلار!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جام جهانی برایمان مهمتر از المپیک است، گفت: صداوسیما الان روابطش با ما بهتر از دوره‌های قبلی است. حق پخش تثبیت شده و آن‌ها برای ثبت آن کمک کرده‌اند. پولی هم داده‌اند که چیزی در حدود ۳۳۰ هزار دلار است.

کد خبر: ۱۶۰۶۴۰
۱۷:۵۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

حق پخش؛ ۳۳۰ هزار دلار!

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال از پرداخت حق پخش ۳۳۰ هزار دلاری صداوسیما به این فدراسیون خبر داد.

مهدی تاج عصر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تیم‌های ملی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه صداوسیما الان روابطش با ما بهتر از دوره‌های قبلی است. حق پخش تثبیت شده است و آن‌ها برای ثبت آن کمک کرده‌اند. پولی هم داده‌اند که چیزی در حدود ۳۳۰ هزار دلار است. هر چقدر به ما پول بدهند بیشتر طرفداری و تعریف‌شان می‌کنیم!

تاج: جام جهانی برایمان مهمتر از المپیک است

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است، اما برای فوتبال جام جهانی اهمیت دارد. خیلی از مردم هم جام جهانی را دنبال می‌کنند.

مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌های ملی ایران یادآور روز‌های خوش و بانشاطی در کشورمان هستند. فوتبال امروز با پدیده‌های دیگر قابل مقایسه نیست. بسیاری از کشور‌ها قدرت خود را به واسطه فوتبال به رخ هم می‌کشند و بهترین سرمایه گذاری را روی فوتبال می‌کنند. چنانکه رقبای ما در همین منطقه امکانات بسیار وسیعی فراهم کرده‌اند.

او ادامه داد: امروز بسیاری از صفحات روزنامه و بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی مختص به فوتبال است. دوستان وقتی در حالت عادی از تجریش می‌خواهند به شوش بروند، شاید دو ساعت و نیم در راه باشند، اما وقتی تیم ملی بازی دارد ۲۰ دقیقه‌ای می‌رسند. این نشان می‌دهد که فوتبال ملی و باشگاهی ما چه تاثیری در رفتار عمومی جامعه حتی در ترافیک و مسائل اجتماعی دارد. می‌شود مزاحمت‌های خیابانی و مسائل عمومی را به وسیله فوتبال حل کرد.

تاج ادامه داد: مسابقات فوتبالی که الان در کشورمان برگزار می‌کنیم کار ساده‌ای نیست و یک میلیون نفر بازی‌های لیگ را می‌بینند و به سلامت برمی‌گردند. دوستان کمک کردند امسال ورود زنان به ورزشگاه را هم تسهیل ردند.

او بیان کرد: فوتبال و فوتسال ساحلی ما قهرمان آسیا هستند و فوتسال هم ششم جهان است. تیم فوتبال ساحلی خود را برای جام جهانی امارات، تیم فوتبال برای جام ملت‌های آسیا و فوتسال هم برای جام جهانی آماده می‌شوند. بانوان هم خود را آماده می‌کنند. در واقع ما چهار جام جهانی را داریم. برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است، اما برای فوتبال جام‌های جهانی اهمیت دارد. خیلی از مردم هم جام جهانی را دنبال می‌کنند. فیفا امسال اعلام کرد که فینال جام جهانی را ۶ میلیارد نفر دیدند.

تاج با بیان اینکه کار‌های بسیار خوبی در حوزه فوتبال کشور انجام شده که گسترش هم پیدا می‌کند، ادامه داد: زمین چمن خوبی داریم، برای فوتسال و ساحلی هم زمین مناسبی داریم و می‌شود کار‌های بیشتری هم انجام داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی