تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گزارش اقتصادی «فرزین» به نمایندگان

محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در گزارش اقتصادی خود به نمایندگان مجلس بر ادامه تثبیت اقتصادی و ثبات در بازار ارز تاکید کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۶۲۳
۱۱:۵۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

گزارش اقتصادی «فرزین» به نمایندگان

دیدارنیوز: تاکید بر ادامه تثبیت اقتصادی و ثبات در بازار ارز، تداوم روند کاهش نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی به منظور مهار تورم، هدایت هدفمند اعتبارات به سمت تولید، افزایش ذخایر ارزی کشور و بانک مرکزی از مهمترین محور‌های گزارش فرزین به مجلس بود.

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد: گزارش اقتصادی و ارزی، فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی به نمایندگان در جلسه غیرعلنی مجلس موجب همدلی بیشتر در جلسه شد.

تاکید بر ادامه تثبیت اقتصادی و ثبات در بازار ارز، تداوم روند کاهش نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی به منظور مهار تورم، هدایت هدفمند اعتبارات به سمت تولید، افزایش ذخایر ارزی کشور و بانک مرکزی از مهمترین محور‌های گزارش فرزین به مجلس بود.

جلسه غیر علنی مجلس با حضور مسئولان دولتی درباره سیاست‌های ارزی دولت صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد؛ فرزین رئیس کل بانک مرکزی و سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در جلسه غیر علنی نمایندگان شرکت کردند و گزارشی درباره سیاست‌ها و برنامه‌های بانک مرکزی در حوزه پولی و ارزی و آثار آن بر شاخص‌های اقتصادی کشور ارائه دادند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی