تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نرخ ارز در ایران

افزایش قیمت دلار در مرکز مبادله

در معاملات امروز (دوشنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۳۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۹ هزار و ۷۵ تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۰۵۸۳
۱۲:۴۷ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

افزایش قیمت دلار در مرکز مبادله

دیدارنیوز: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۳۲ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۷۵ تومان رسید.

در معاملات امروز (دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۳۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۹ هزار و ۷۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۹۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۱۳۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۹۰ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۶۴۰ تومان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی