تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بدون ریسک برای سه امتیاز حیاتی

ترکیب احتمالی پرسپوليس در رفسنجان

تیم پرسپولیس امروز (دوشنبه) در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر در رفسنجان برابر تیم بحران زده مس به میدان می‌رود، اما می‌داند که نباید تیم ساکت الهامی را دست‌کم بگیرد.

کد خبر: ۱۶۰۵۶۶
۱۰:۴۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی پرسپوليس در رفسنجان

دیدارنیوز: در فصل گذشته هم کمتر کسی برای پرسپولیس و قهرمانی این تیم شانس قائل بود، اما برد‌های پیاپی یحیی گل‌محمدی و تیمش از رفسنجان و جدال مقابل مس استارت خورد و تا دستیابی به سه‌گانه ادامه یافت.

مس رفسنجان البته شباهتی از حیث نتیجه به فصول گذشته‌اش ندارد، اما سرمربی‌ای را روی نیمکت خود می‌بیند که هیچ‌وقت نمی‌توان او را پیش‌بینی کرد و همین مسئله کار پرسپولیس را در بازی امروز سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی سرخ‌ها برای دیدار امروز تغییری نسبت به جدال با نساجی در ترکیب تیمش شکل نداده است و امیدوار است در این تقابل نیز موفق به عبور از حریف و ادامه کورس با مدعیان بالانشین شود.

ترکیب احتمالی پرسپوليس در رفسنجان

علیرضا بیرانوند که از کورس برترین گلر‌ها از حیث رکورد فردی جا مانده، چشم به این دیدار و موفقیت مقابل مهاجمان حریف خواهد داشت. حضور احتمالی حامد لک در دروازه مقابل هم انگیزه او را بیشتر از قبل هم خواهد کرد و باید دید نیم فصل با کلین‌شیت برای شماره یک به پایان خواهد رسید یا خیر.

مهدی احمدی برای دومین بازی پیاپی فرصت حضور فیکس در ترکیب سرخ‌ها را به دست آورده و در سمت چپ دفاعی به میدان خواهد رفت. فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی نیز در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست، چهار بازیکن خط دفاعی این تیم را تکمیل خواهند کرد.

با مصدومیت میلاد سرلک، بار دیگر سینا اسدبیگی به میدان خواهد رفت. بازیکنی که بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی مقابل نساجی به ترکیب بازگشت و عملکردی امیدوارکننده نیز از خود به نمایش گذاشت. سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی نیز مثلث خط میانی و تهاجمی پرسپولیس در این جدال خواهند بود. مثلثی که برخلاف فصل گذشته، نتوانسته‌اند همگی در یک روند فنی و کیفی مناسب و بالا کار را دنبال کنند تا کار این تیم نیز با گره همراه باشد. ترابی در بازی مقابل نساجی، اما بار دیگر در نقش ستاره برای این تیم ظاهر شد و باید دید این کیفیت مقابل مس نیز تکرار خواهد شد و با هماهنگی میان سروش و سعید صادقی این تیم شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپوليس در رفسنجان

امید عالیشاه نزدیک به خط حمله پرسپولیس و شهاب زاهدی به عنوان گلزن این تیم در دیدار قبلی مقابل دروازه حریف حاضر خواهند بود تا از فرصت‌های شکل گرفته برای رسیدن گل سود ببرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی احمدی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی، امید عالیشاه.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی