تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
گودرزی خبر داد

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق

گودرزی، نماینده دورود و ازنا از موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان خبر داد و گفت: این افزایش فارغ از ۴۰ درصد جبران متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۰۵۳۷
۱۸:۰۱ - ۱۰ دی ۱۴۰۲

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کرد.

به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح گزارش نشست امروز (یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) این کمیسیون عنوان کرد: در نشست امروز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و طی آن نمایندگان کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد مجلس، با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اضافه کرد: علاوه بر این براساس لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳، به‌طور متوسط ۳ و نیم درصد حق عائله‌مندی به حقوق شاغلین اضافه خواهد شد که برای حقوق بگیران کف، بیشتر از حقوق بگیران سقف خواهد بود.

گودرزی تأکید کرد: این افزایش فارغ از ۴۰ درصد جبران متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: در جریان نشست امروز نمایندگان کمیسیون اجتماعی همچنین به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش ۶۰ درصدی مستمری معلولین شدید و خیلی شدید معلولین مددجوی بهزیستی رأی مثبت دادند.

رای منفی کمیسیون اجتماعی به افزایش ۰.۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اضافه کرد: همچنین نمایندگان کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون حقوق و دستمزد با افزایش ۰.۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده موضوع بند هفت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ مخالفت و در مقابل با تامین ۷۰ همت برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و والدین معظم شهدا موافقت کردند.

گودرزی در پایان تاکید کرد: ما در کمیسیون اجتماعی این مصوبات را به عنوان کمیسیون تخصصی تصویب کردیم و باید همه این مصوبات در کمیسیون تلفیق برنامه بودجه و صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم به تصویب برسد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی بررسی موارد لایحه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به کمیسیون اجتماعی، امروز به پایان رسید و مطابق قانون از فردا (دوشنبه ۱۱ دی‌ماه) در کمیسیون تلفیق برنامه بودجه مجلس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی