تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد

استعفای رئیسی، تنها راه افزایش مشارکت در انتخابات اسفند!

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه هوای انتخابات به شدت سرد است، می‌گوید که تنها راه افزایش مشارکت در انتخابات اسفند، استعفای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور است.

کد خبر: ۱۶۰۵۳۶
۱۷:۵۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۲

استعفای رئیسی، تنها راه افزایش مشارکت در انتخابات اسفند!

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی معتقد است که تنها راه افزایش مشارکت در انتخابات اسفند، استعفای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فعلی ایران است.

محمد مهاجری نوشت: «هرچه امسال هوای زمستان سرد و یخبندان نیست، هوای انتخابات به شدت سرد است. از فضای رسانه که فاصله می‌گیری و وارد متن زندگی مردم می‌شوی از همه چیز حرف می‌زنند جز انتخابات. تا دلت بخواهد درباره گرانی و اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی حرف می‌زنند و به جان مسئولان دعای منشوری می‌کنند.

اگر همین جوری پیش برود، همین درصد‌های نظرسنجی‌ها که می‌گوید در تهران و کلانشهر‌ها زیر ۱۵ درصد و در کل کشور حدود ۳۰ درصد مشارکت خواهد بود، آب می‌رود و اوضاع بی‌ریخت‌تر می‌شود.

دولت و حامیانش هم هیچ انگیزه‌ای برای ایجاد یک مجلس قوی که هر روز مزاحم‌شان شود، ندارند و معتقدند سری را که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند. مجلسی‌های الآن هم تمام آرزویشان این است که ۴ سال دیگر روی صندلی‌های سبز بنشینند و کیف کنند. چه شغلی بهتر از این؟

پس چه باید کرد؟ چه هیزمی باید در تنور انتخابات ریخت تا گرم شود؟ فقط یک راه می‌ماند و آن حضور پرشور آقای رئیسی در انتخابات است. چگونه؟ به همین سادگی که ایشان از سمت خود استعفا دهد و انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات مجلس برگزار شود. شخص رئیسی هم مجددا نامزد شود و با چند نامزد دیگر رقابت کند. اصلاً هم نگران برد خودش نباشد؛ چون پیوستن ایران به بریکس و شانگ‌های و رشد شدید اقتصادی و کاهش تورم و افتتاح هزاران پروژه عمرانی و غش و ریسه رفتن همسایگان برای برقراری رابطه با ما و بی‌اثر شدن تحریم‌ها و... همگی پیروزی درخشان ایشان را در انتخابات تضمین می‌کند به‌طوری‌که سید محرومان این بار مشت محکم‌تری بر دهان حریفان و رقیبان می‌کوبد و همه را ناک‌اوت می‌کند و با رأی بسیار بالاتری روانه پاستور می‌شود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی