تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
موج مهاجرت ورزشکاران ملی ادامه دارد

مهاجرت ستاره ژیمناستیک ایران به استرالیا

در ادامه موج مهاجرت ورزشکاران ملی و ستاره‌های برجسته ایران به کشور‌های دیگر، سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق ژیمناستیک ایران به استرالیا مهاجرت کرد.

کد خبر: ۱۶۰۵۰۰
۱۰:۰۳ - ۱۰ دی ۱۴۰۲

مهاجرت ستاره ژیمناستیک ایران به استرالیا!

دیدارنیوز: ملی‌پوش سابق ژیمناستیک و عضو هیئت رئیسه فدراسیون این رشته به استرالیا مهاجرت کرد.

سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق ژیمناستیک ایران که جزو چهره‌های خوش‌نام، موفق و باتجربه این رشته به حساب می‌آید، تصمیم گرفت که برای ادامه زندگی به کشور استرالیا مهاجرت کند.

کیخا که روز ۶ اردیبهشت ماه با حکم حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک منصوب شد و همزمان ریاست هیئت ژیمناستیک استان فارس را نیز بر عهده داشت، در این باره گفت: با دعوت یکی از باشگاه‌های خوب در استرالیا مواجه شدم و تصمیم گرفتم برای کسب تجربه و دانش بیشتر به این کشور بروم.

وی ادامه داد: در دورانی که ورزشکار بودم، همه تلاشم را کردم تا برای ایران افتخارآفرین باشم. حالا می‌خواهم در مربیگری به مدارج بالا برسم و به عنوان یک مربی لژیونر باشم و اگر در آینده شرایط فراهم شد، تجربیات و دانشم را در اختیار کشورم بگذارم.

کیخا درباره مسئولیتی که در استان فارس داشت، گفت: با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان صحبت کردم و آن‌ها را در جریان این تصمیم گذاشتم و قرار شد که با هماهنگی‌های لازم، یک تصمیم مناسب در خصوص هیئت ژیمناستیک این استان گرفته شود. خوشبختانه شرایط در این دو سال اخیر خوب بود و باید همین روند ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی