تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل ادعا کرد

موافقت شورای جنگ اسرائیل برای تبادل اسرا با حماس

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل مدعی شد که شورای جنگ اسرائیل به رئیس سازمان موساد چراغ سبز نشان داده تا توافق تبادل اسرا با حماس را به سرانجام برساند.

کد خبر: ۱۶۰۴۹۲
۰۸:۴۷ - ۱۰ دی ۱۴۰۲

موافقت شورای جنگ اسرائیل توافق تبادل اسرا با حماس

دیدارنیوز: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل خبر داد که شورای جنگ اسرائیل به رئیس سازمان موساد چراغ سبز نشان داده تا توافق تبادل اسرا با حماس را به سرانجام برساند.

به نقل از العربیه، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل شامگاه شنبه نهم دی اعلام کرد که شورای جنگ اسرائیل به دیوید بارنیا، رئیس سازمان موساد چراغ سبز نشان داده تا به‌موجب پیشنهاد اخیر قطر توافق تبادل اسرا با جنبش فلسطینی حماس را پیش ببرد.

«شبکه ۱۱» اسرائیل در این‌باره گزارش داد که پیشنهاد قطری جدید شامل آزادی ده‌ها گروگان اسرائیلی در ازای آتش‌بس چند هفته‌ای و آزادی بازداشت‌شدگان فلسطینی محکوم شده به حبس‌های طویل‌المدت در زندان‌های اسرائیل است.

به گفته این شبکه خبری اسرائیلی به نقل از طرف قطری حماس دیگر خواهان توقف جنگ برای پیشبرد این توافق نیست.

این شبکه همچنین افزود که شورای جنگ اسرائیل یکشنبه برای بررسی این توافق تشکیل جلسه خواهد داد.

از دیگر سو «شبکه ۱۲» اسرائیل، اما گفت تاکنون هیچ‌گونه پیشرفتی در زمینه تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس حاصل نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی