تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
این تیم ملی با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود

کنایه سرمربی استقلال به عنایتی؛ پرمهره تیم امید بود که حذف شد!

جواد نکونام، سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات رضا عنایتی، سرمربی پیکان مبنی بر اینکه استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است، به مهاجم سابق آبی‌ها کنایه زد و گفت: تیم فوتبال امید با آن همه مهره خوب در بازی‌های مقدماتی المپیک نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم. صحبت‌هایی که انجام می‌شود همیشه باید با منطق باشد. کارشناسان بزرگ این مسئله را می‌گویند و نیازی نیست کسی درباره‌اش اظهارنظر کند. تیم‌های پرمهره‌ای در فوتبال دیدیم که حذف شده‌اند!

کد خبر: ۱۶۰۴۸۶
۲۰:۳۲ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

کنایه سرمربی استقلال به عنایتی؛ پرمهره تیم امید بود که باخت!

دیدارنیوز: ظاهراً اظهارات روز گذشته رضا عنایتی به مذاق سرمربی استقلال خوش نیامده است و او با یادآوری نتایج تیم امید به او تاخت.

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اول از همه برد را به هواداران و تیم‌مان تبریک می‌گویم. تشکر ویژه از هواداران می‌کنم که از روز اول من و تیمم را شرمنده کردند. از باشگاه خواستم که بازی یک روز جلو بیفتد و جمعه بازی کنیم که نشد.

موفقیت‌های استقلال حاصل زحمات بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم

وی در ادامه افزود: هواداران در این سرما تیم را حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم. تا جایی که می‌توانستیم امتیاز جمع کردیم و هواداران را خوشحال به منازل‌شان فرستادیم. از بانوان هوادار تشکر می‌کنم که در شرایط سخت در طبقه دوم تیم را تشویق می‌کنند. از بازیکنان تشکر می‌کنم که ۱۵ بازی سخت و نیم‌فصل عذاب‌آور را درک کردند و با تمام وجودشان برای موفقیت استقلال جنگیدند. این نتایج و موفقیت‌ها حاصل زحمات بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

موقعیتی به پیکان ندادیم و توانستیم ۳ امتیازی دیگر را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برتری تیمش برابر پیکان تصریح کرد: در نیمه اول بازی آنطوری که دوست داشتیم پیش نرفت و حریف تمام بازیکنانش را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کرد. در نیمه اول کار برای‌مان سخت پیش رفت. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تیم برتر زمین بودیم. در نیمه دوم زمانی که ۲ بر صفر پیش بودیم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. دو آفساید اشتباه به نظرم گرفته شد که می‌توانست در نتیجه تأثیرگذار باشد. آخر بازی روی یک اشتباه گل خوردیم و روی بازی مستقیم حریف تحت فشار قرار گرفتیم. با این حال موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم سه امتیازی دیگر را بگیریم.

این تیم ملی با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود

نکونام راجع به برنامه‌اش برای نیم‌فصل دوم و اینکه آیا لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است یا نه، گفت: تعطیلی لیگ برای بازی‌های تیم ملی است و برای تیم ملی کشورم و بازیکنانش آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم یکی از تیم‌های پرستاره و شاید یکی از بهترین تیم‌های پرستاره تاریخ فوتبال ایران است. این تیم با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان (آسیا) شود. در این مدت که تیم ملی بازی دارد، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. باشگاه اردویی را در امارات پیشنهاد داده است که اگر شرایط ایده‌آل باشد، شرکت می‌کنیم. بازیکنان ملی‌پوش نمی‌دانم یکی یا دو بازیکن داشته باشیم، اما نیاز داریم بازیکنان مدنظر را در اختیار داشته باشیم. لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه داده‌ام، لیستی که نیاز است چند نفر را جذب کنیم تا نیم‌فصل دوم بهتری به نسبت نیم‌فصل اول داشته باشیم.

خالدآبادی و جلالی مشمول نیستند

او در واکنش به بحث مشمول شدن محمدرضا خالدآبادی و ابوالفضل جلالی گفت: خالدآبادی دانشجوست و فکر نمی‌کنم سرباز باشد. جلالی هم مشکلی ندارد و قطعاً کنار ما حضور خواهد داشت.

پرمهره تیم امیدی بود که به هنگ‌کنگ باخت!

سرمربی تیم استقلال در واکنش به اظهارات رضا عنایتی مبنی بر اینکه استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است، گفت: من سرمربی تیمم هستم و باید خوبی، خوشی و ناراحتی‌هایش را تحمل کنم و درست نیست اینجا درباره تیم رقیبم صحبت کنم و بگویم پرمهره است یا کم مهره. استقلال تیمی است که من سرمربی‌اش هستم. همیشه مهره در فوتبال همه کار نمی‌کند. تیم فوتبال امید با آن همه مهره خوب در بازی‌های مقدماتی المپیک نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم. افتخار می‌کنم چنین شاگردانی در استقلال دارم و همیشه قدردان‌شان هستم. صحبت‌هایی که انجام می‌شود همیشه باید با منطق باشد. کارشناسان بزرگ این مسئله را می‌گویند و نیازی نیست کسی درباره‌اش اظهارنظر کند. تیم‌های پرمهره‌ای در فوتبال دیدیم که حذف شده‌اند!

اگر داور اشتباهی کرده باشد، دیگر بازی تمام شده است

نکونام درباره اینکه مدیررسانه‌ای پیکان در نشست خبری با آوردن تبلت و صحنه‌ای از خطای زبیر نیک‌نفس مدعی اخراج هافبک استقلال شده بود، اما این در حالی است که داور از اخراج سرمربی پیکان پشیمان شده بود، یادآور شد: صحنه اخراج سرمربی حریف را ندیدم. در رختکن جلسه‌ای داشتیم و با توجه به تعطیلی لیگ و مشکلات مالی که همیشه داریم در حال صحبت بودیم و صحنه‌ها را ندیدم. در بازی با مس رفسنجان بازیکن حریف باید دقیقه ۱۵ اخراج می‌شد که نشد. البته اتفاقی است که افتاده و تمام شده است. بیشترین ضرر از داوری را ما دیده‌ایم. اگر داور اشتباهی کرده باشد، دیگر بازی تمام شده است. اعتراضی هم باشد احترام می‌گذارم و هر کسی برای دفاع از تیمش می‌تواند اعتراض کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی