تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله «خطیر» به سپاهان؛ یک باشگاه ۱۰۰۰ میلیارد خرج کرده!

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید که باید امتیاز‌های بیشتری از سپاهان کسر می‌شد و یک باشگاه ۱۰۰۰ میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرده است!

کد خبر: ۱۶۰۴۸۱
۱۹:۲۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

حمله «خطیر» به سپاهان؛ یک باشگاه ۱۰۰۰ میلیارد خرج کرده!

دیدارنیوز: مدیرعامل استقلال گفت: باید امتیازات بیشتری از سپاهان کم می‌شد، چون این باشگاه به قوانین بی‌احترامی کرده و از بودجه دولتی ۱۰۰۰ میلیارد تومان خرج کرده است!

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پیروزی شاگردان جواد نکونام مقابل تیم پیکان گفت: بازی خوبی بود، هرچند که ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. بازی با انسجامی را نشان دادیم و خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کرده و برای قهرمانی پیش برویم که هدف اصلی ماست.

مطلب مرتبط:

استقلال ۲ - پیکان ۱؛ تعطیلات خوش برای جواد و آبی‌ها!

او درباره قانون سقف بودجه توضیح داد: من همچنان معتقدم که آن قوانین، خیلی خوب بودند و خود من هم کسی بودم که در این قوانین نقش داشتم. اگر قانون سقف بودجه نبود اتفاقات بدی در فوتبال ایران می‌افتاد چرا که فوتبال ما درآمد زیادی ندارد و در مقابل هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد. وقتی درآمد و هزینه با هم نخواند سیستم از کار می‌افتد.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: قانون سقف بودجه خوب بود و من نمی‌دانم الان باید دوباره به این مساله ورود کنیم یا نه. کمیته انضباطی از نگاه من یک رای تحلیلی خوب داد با اینکه من معتقدم میزان امتیازات کم شده از سپاهان باید خیلی بیشتر می‌بود چرا که یک باشگاه مثل سپاهان که به دولت وصل است، ۱۰۰۰ میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرده و بازار را تحت شعاع قرار داده و به قوانین بی احترامی کرده است. از نظر من این امتیازات نباید به سپاهان برمی‌گشت.

او تصریح کرد: با این حال هیچ صحبتی نیست و باز بهتر شد که دیگر دوستان بهانه‌ای ندارند تا بگویند نتایج باید درون زمین رقم بخورد. من به بازیکنان هم گفتم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم و تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم تا برای قهرمانی بجنگیم.

خطیر با اشاره به مشکلات ابتدای فصل استقلال در ثبت قرارداد‌ها نیز گفت: وقتی یک قانون وضع می‌شود همه باید به آن احترام بگذارند. فرق ما با یکی دو باشگاه دیگر این بود که آن‌ها قانون را دور زدند و با آمادگی بیشتر آمدند، ولی ما به قانون احترام گذاشتیم. در هر صورت خدا آن بالاست.

او در پاسخ به این سوال که آیا جواد نکونام لیستی برای جذب بازیکنان ارائه کرده است؟ گفت: هنوز لیستی نیامده و با سیلوا هم در حال مذاکره هستیم.

مطلب مرتبط:

عجیب اما واقعی؛ قرارداد ۱۶۰ میلیاردی در فوتبال ایران!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی