تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

فعلا خبری از واگذاری سرخابی‌ها نیست!

فرابورس ایران طی دو اطلاعیه جداگانه با اشاره به برنامه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دی ماه اعلام کرد تا تاریخ سوم دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده و تاریخ عرضه بعدی روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعیین شده است.

کد خبر: ۱۶۰۴۷۹
۱۹:۰۱ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

فعلا خبری از واگذاری سرخابی‌ها نیست!

دیدارنیوز: قرار بود روز ۱۲ دی ماه ۵۱ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فروش برسد که اخیرا طبق اعلام فرابورس به دلیل نبود تقاضا این عرضه در تاریخ مذکور منتفی و به ۱۴ روز بعد از آن موکول شده است.

سازمان خصوصی‌سازی اواخر آذرماه اعلام کرد که در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از طریق کارگزاری بانک مسکن عرضه کند. این تصمیم در راستای خصوصی‌سازی این دو باشگاه و حل مشکل مجوز حرفه‌ای آن‌ها اتخاذ شد. برنامه این است تا پایان امسال حداقل ۵۰ درصد سهام به اضافه یک سهم از این دو باشگاه واگذار شود.

اما امروز فرابورس ایران طی دو اطلاعیه جداگانه با اشاره به برنامه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دی ماه اعلام کرد تا تاریخ سوم دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده، لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۲ دی ماه دارای موضوعیت نخواهد بود. تاریخ عرضه بعدی روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعیین شده است.

در اطلاعیه مربوط به باشگاه استقلال آمده است: سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جواتنان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۲ تعیین شده است.

در اطلاعیه مربوط به پرسپولیس نیز آمده است: سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جواتنان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۲ تعیین شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی