تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آماری از فروش نمایش‌های تئاترشهر؛ «فردریک» میلیاردی شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش تالار‌های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چهارسوی مجموعه تئاتر شهر تا پایان ۸ دی‌ماه اعلام شد.

کد خبر: ۱۶۰۴۷۷
۱۸:۱۹ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

آماری از فروش نمایش‌های تئاترشهر؛

دیدارنیوز: آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۸ دی ماه سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

به نقل از رسانه مجموعه تئاتر شهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش تالار‌های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چهارسوی مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۸دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از روز ۷ آذرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۲۶ اجرا و میزبانی از ۸هزار و ۷۴۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) توانست به فروش ۱ میلیارد و ۳۵۸میلیون و ۵۱۶ هزار تومانی دست یابد.

نمایش «چرتالدو» به کارگردانی مشترک مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد که اجرای خود را از ۱۹ آذرماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۶ اجرا و جلب ۱ هزار و۴۸۷ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۱۹۴ میلیون و ۲۷۲ هزار تومانی دست پیدا کند.

اجراخوانی «اتللو» به کارگردانی وحید اخوان نیز که اجرای خود را از روز ۲۸ آذرماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۹ اجرا توانست ۱۰۰۱ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و با فروش۱۰۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «دور» به کارگردانی وحید نفر نیز که اجرای خود را از روز ۷ آذرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۶ اجرا توانست ۱ هزار و ۸۷۱ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و با فروش معادل ۱۸۲ میلیون تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «دشمن خدا» به کارگردانی مجید عراقی نیز که اجرای خود را از روز ۲۸ آذرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۹ اجرا توانست ۷۰۳ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروش معادل ۷۱ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

نمایش «سالومه» به کارگردانی بابک پرهام نیز که از روز یکشنبه ۳ دی‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا، توانست ۲۱۰ تماشاگر جلب کند و به فروش معادل ۱۷ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به کارگردانی حسین تفنگدار که از روز سه‌شنبه ۷ آذرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۲۶ اجرا، توانست ۱ هزار و ۱۸۱ تماشاگر جلب کند و به فروش معادل ۱۱۱ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روزی روزگاری ترور» به کارگردانی جواد رازقندی نیز که از روز ۲۹ آذرماه در کارگاه نمایش با قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۸ اجرا توانست ۱۲۷ تماشاگر جذب کند و به فروش ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو نیز که از روز ۲۶ آبان‌ماه در کافه‌تریای چهارسو با قیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۳۳ اجرا توانست ۸۰۴ تماشاگر جذب کند و به فروش ۳۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان دست پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی