تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل در مراسم ۹ دی

در مراسم ۹ دی‌ماه که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، بر روی پلاکارد‌هایی که شرکت کنندگان در دست داشتند، شعار‌های «۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت»، «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت»، «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «مطیع امر رهبریم»، «۹ دی حماسه وطن پرستان»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس» و .. دیده می‌شد.

کد خبر: ۱۶۰۴۷۱
۱۷:۱۴ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل در مراسم ۹ دی

دیدارنیوز: مراسم بزرگداشت ۹ دی ۱۴۰۲ امروز - شنبه - با حضور اقشار مختلف مردم شهر تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

ایسنا نوشت: «چهاردهمین سال برپایی نهم دی با نام «حماسه ۹ دی، بازخوانی فتنه‌های جدید آمریکایی – صهیونیستی» نامگذاری شده است.

بر روی پلاکارد‌هایی که شرکت کنندگان در دست داشتند، نوشته شده بود: «۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت»، «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت»، «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «مطیع امر رهبریم»، «۹ دی حماسه وطن پرستان»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملت امام حسینیم»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، و ....

سرود «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش، بهر نبردی بی‌امان آماده باش آماده باش» به همراه برخی دیگر از شعار‌های انقلابی از بلندگو‌های میدان امام حسین علیه السلام پخش شد.

شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل در مراسم ۹ دی

شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی پرچم جمهوری اسلامی ایران به همراه پرچم حزب الله لبنان و فلسطین را در دست داشتند.

شرکت کنندگان در مراسم میدان امام حسین (ع) تهران عکس مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سیدرضی موسوی را در دست گرفته‌ و با سر دادن شعار‌هایی از قبیل «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «هیهات من الذله»، «یا ابوالفضل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ برگ اسرائیل» و «مرگ برگ انگلیس»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت دیگر است»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «یا حیدر» «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و. در برگزاری این مراسم همراهی کردند.

قطعنامه پایانی مراسم سراسری یوم الله نهم دی ۱۴۰۲ هم در این مراسم قرائت و در آن تاکید شد: ما ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی سیاست سرزمین سوخته، کوچ اجباری و غیر قابل سکونت‌سازی نوار غزه را که به نحوی هدفمند و با توحش قصابان غاصب و همراهیِ نظام بی‌اخلاق ماکیاولیستِ جهانی و خطابه‌های دروغینِ حقوق بشر و ذوب شده در حیوانیت اسرائیل در حال اجراست را، فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم نمایشِ گستاخانه‌یِ این حجم از بی‌رحمی، غیر قابل تحمل است و خواستار اعلام آتش‌بس فوری و توقف جنایت و کودک‌کشی در فلسطین هستیم و هشدار می‌دهیم پیشروی بحران در منطقه غرب آسیا برای تمام جهان خطرناک است و سودای ضمیمه کردن کم‌هزینه‌یِ اراضی سرزمین‌های فلسطین به رژیم صهیونیستی، تجاوز ارضی آشکار و آزمایشی خطرناک و خیال خامی بیش نیست و این اشتباه محاسباتی نه تنها مردم را متقاعد به تسلیم نخواهد کرد بلکه عزم، پایداری و روحیه مقاومت را در آنان تقویت می‌کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی