تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ستاره پاریسی‌ها این بار به رئال مادرید می‌رود؟

امباپه، دوباره بمب نقل‌وانتقالات شد!

کیلیان امباپه، ستاره خبرساز PSG که همچنان بین ماندن در جمع پولداران پاریسی و انتقال به رئال مادرید قرار دارد، شاید این بار واقعا پایتخت فرانسه را ترک کند و در ژانویه ۲۰۲۴ راهی لالیگا شود!

کد خبر: ۱۶۰۴۴۹
۱۰:۳۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

امباپه، دوباره بمب نقل‌وانتقالات شد!

دیدارنیوز: با وجود این که باشگاه رئال‌مادرید در جذب کیلیان امباپه از تمامی رقبا پیش است، لیورپول هم شانس دارد این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.

باشگاه رئال‌مادرید به دلیل علاقه کیلیان امباپه به حضور در جمع کهکشانی‌ها، ژانویه تماسی مهم با این بازیکن خواهد گرفت.

پس از ۲ سال تعقیب مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، لوس‌بلانکوس برای جذب کاپیتان تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۲۴ همچنان پیشتاز است. به نظر می‌رسد با وجود این که گزینه تمدید یک ساله قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد، این بازیکن در ماه‌های آینده به احتمال زیاد از پاریس نقل مکان کند.

آخرین به روز رسانی از مادرید نشان می‌دهد که آن‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۴ به دنبال تماس با امباپه خواهند بود و می‌خواهند ظرف مدت ۲ هفته از او پاسخ بگیرند. به امباپه پیشنهاد دستمزد خالص ۲۶ میلیون یورو در سال در مادرید ارائه می‌شود که تقریباً دو برابر دستمزد پردرآمدترین بازیکن فعلی کهکشانی‌ها خواهند بود. به علاوه این که ۱۳۰ میلیون یورو هم برای انتقال او پرداخت خواهد شد.

با این وجود، «تاک‌اسپورت» مدعی شده که لیورپول هم همچنان در جست‌وجوی امباپه است و رابطه قوی آن‌ها با بازیکن فرانسوی یک عامل کلیدی خواهد بود. یورگن کلوپ هم یک کشش احتمالی برای انتقال امباپه به آنفیلد است. اما مادریدی‌ها در مذاکرات جلوتر هستند و مالک باشگاه لیورپول فعلاً در مورد سرمایه‌گذاری برای انتقال امباپه به جمع قرمز‌های مرسی‌ساید راضی نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی