تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سوپرجام ترکیه لغو شد

جنجال نمادهای سیاسی در فوتبال؛ تنش میان ترکیه و عربستان!

دیدار گالاتاسرای و فنرباغچه در سوپرجام ترکیه قرار بود شب گذشته در ریاض عربستان برگزار شود، اما به دلیل نماد‌های سیاسی و مخالفت مسوولان سعودی با درخواست ترک‌ها برای برای پوشیدن لباس‌های منقش به تصویر بنیانگذار ترکیه، یعنی مصطفی کمال آتاتورک این دیدار لغو شد.

کد خبر: ۱۶۰۴۳۶
۰۸:۳۸ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

جنجال نمادهای سیاسی در فوتبال؛ تنش میان ترکیه و عربستان!

دیدارنیوز: دیدار سوپرجام ترکیه در عربستان به دلیل نمادهای سیاسی لغو شد.

سوپرجام ترکیه که قرار بود روز جمعه در عربستان و شهر ریاض بین گالاتاسرای و فنرباغچه برگزار شود به دلیل درگیری بین ۲ باشگاه و مقامات کشور میزبان لغو شد.

لغو به دلیل مسائل سیاسی

به گزارش برخی از رسانه‌ها، این درگیری به دلیل پخش نکردن سرود ترکیه پیش از شروع بازی و همچنین ممانعت مقامات عربستان در اجازه دادن به بازیکنان برای پوشیدن لباس‌های منقش به تصویر بنیانگذار ترکیه مدرن، یعنی مصطفی کمال آتاتورک بوده است.

صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه توسط مصطفی کمال آتاتورک فرا رسیده و قرار بود ۲ تیم با یادبودی در این زمینه روی پیراهن‌هایشان وارد مسابقه شوند، اما مقامات عربستانی به دلیل آنچه دخالت سیاست در فوتبال نامیدند، مانع این کار شدند.

عدم تمایل برای حضور در میدان

پیش از این ۲ تیم گالاتاسرای و فنرباغچه عنوان کرده بودند به مناسبت صدمین سالگرد جمهوری ترکیه با پیراهن‌هایی منثش به عکس آتاتورک پا به زمین خواهند گذاشت، همچنین قرار بود هواداران بنر‌هایی از او را در ورزشگاه به نمایش بگذارند، اما مقامات عربستان از این کار جلوگیری کردند و ۲ تیم به نشانه اعتراض تصمیم گرفتند در میدان حاضر نشوند. در نهایت دیدار فینال سوپرجام ترکیه به دلیل عدم حضور بازیکنان ۲ تیم در میدان لغو شد.

جنجال نمادهای سیاسی در فوتبال؛ تنش میان ترکیه و عربستان!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی