تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش سپاه به تکذیب حماس؛ نتایج طوفان‌الاقصی بخشی‌ از انتقام ترور سردار سلیمانی است

پس از اظهارات رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره طوفان الاقصی و ارتباط آن با ترور سردار قاسم سلیمانی، حماس اعلام کرد که حمله ۷ اکتبر این گروه به اسرائیل در پاسخ به اشغالگری و تجاوزات مستمر تل‌آویو بوده است. سردار رمضان شریف پس از بازتاب این واکنش در رسانه‌ها اعلام کرد: بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاورد‌های عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می‌دهد.

کد خبر: ۱۶۰۴۱۰
۲۰:۲۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

واکنش سپاه به تکذیب حماس؛ طوفان‌الاقصی بخشی‌ از انتقام ترور سردار سلیمانی است

دیدارنیوز: سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

به نقل از سپاه نیوز، در پی سوء برداشت‌های صورت گرفته در بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون عملیات طوفان الاقصی در نشست خبری مربوط به اعلام برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سردار مقاومت شهید سید رضی موسوی، وی با اشاره به تفاوت علت و انگیزه این عملیات با دستاورد‌ها و پیامد‌های آن گفت: همانگونه که رهبران حماس برشمرده‌اند ظلم، جنایت و اشغالگری ۷۰ ساله؛ توهین به مسجد الاقصی و مقدسات؛ محاصره و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و هزاران اسیر و زندانی فلسطینی دربند صهیونیست‌ها از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملاً فلسطینی طوفان الاقصی است.

وی افزود: بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاورد‌های عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می‌دهد.

به گزارش دیدارنیوز، شبکه الجزیره امروز اعلام کرد: «حماس ادعای ایران مبنی بر اینکه حمله هفتم اکتبر آنها در انتقام کشته شدن سردار قاسم سلیمانی در سال ۲۰۲۰ بوده را رد کرده است.

در این بیانیه آمده است: تمامی اقدامات مقاومت فلسطین در پاسخ به اشغالگری اسرائیل و تجاوزات مستمر آن به مردم و مقدسات ما است.

پیش از این، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حمله به جنوب اسرائیل را اقدامی تلافی جویانه برای ترور سلیمانی توسط آمریکا در عراق در سال ۲۰۲۰ دانسته بود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی