تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله نتانیاهو به اردوغان؛ خودت دست به کشتار کرد‌ها زدی!

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در واکنش به اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که او را با هیتلر مقایسه کرده بود، گفت: اردوغان که دست به کشتار دسته‌جمعی علیه کرد‌ها می‌زند، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما پند و اندرز دهد!

کد خبر: ۱۶۰۴۰۶
۱۸:۵۶ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

حمله نتانیاهو به اردوغان؛ خودت دست به کشتار کرد‌ها زدی!

دیدارنیوز: پس از اینکه رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد هیچ تفاوتی بین اقدامات نخست وزیر اسرائیل و هیتلر وجود ندارد، نخست وزیر اسرائیل به این سخنان واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز چهارشنبه، در سخنانی گفت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که دست به کشتار دسته‌جمعی علیه کرد‌ها می‌زند، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما پند و اندرز دهد.

نتانیاهو گفت: اردوغان که در زندانی کردن روزنامه‌نگاران مخالف با حکمرانی خود رکورد زده است، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما اندرز دهد.

پیشتر اردوغان گفت: «هیچ تفاوتی» بین آنچه نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو در حملات به غزه انجام می‌دهد و آنچه هیتلر انجام داد، وجود ندارد.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: وقتی صحبت از اسرائیل و جنایات آن به میان می‌آید، نهاد‌هایی که حرف‌های بزرگ می‌زنند و پول‌های کلان خرج می‌کنند، شکست خوردند. متوجه شدیم که آن‌ها کاملاً خالی هستند.

او خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت: تفاوت بین شما و هیتلر چیست؟ این‌ها باعث می‌شود ما به دنبال هیتلر بگردیم. آیا کار دیگری برای نتانیاهو باقی مانده است؟ نه.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی