تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد

انهدام ۲۴ باند و کشف بیش از ۳ تن موادمخدر

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام ۲۴ باند و کشف بیش از ۳ تن موادمخدر ظرف ۴۸ ساعت خبر داد و گفت:

کد خبر: ۱۶۰۳۸۷
۱۲:۴۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

انهدام ۲۴ باند و کشف بیش از ۳ تن موادمخدر

دیدارنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع موادمخدر و دستگیری بیش از ۱۴ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند به تشریح جزئیات اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر پرداخت و اظهار کرد: مرحله سوم طرح آرامش در شهر به مدت دو روز، از ۲۸ آذرماه با هماهنگی مراجع قضائی و بهره گیری از تمام استعداد و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در سراسر کشور، به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به ضرورت پاکسازی چهره شهر‌ها از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر به عنوان ماموریت اولویت دار پلیس در سراسر کشور، بیان کرد: از آنجایی که پاکسازی نقاط آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر از دغدغه‌های اصلی مردم و همواره مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور بوده است، در راستای ارتقاء میزان رضایتمندی شهروندان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس، برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده سراسر کشور از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در دستورکار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه به تشریح نتایج حاصل از اجرای موفقیت آمیز مرحله سوم طرح آرامش در شهر پرداخت و خاطر نشان کرد: از زمان اجرای این طرح ظرف ۴۸ ساعت، با تلاش و پیگیری شبانه روزی همکارانمان در رده‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده‌های انتظامی، بیش ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر معتاد متجاهر و ۳ هزار و ۸۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر در معابر عمومی و نقاط آلوده شهرها، جمع آوری و دستگیر شدند.

سردار کاکاوند اضافه کرد: همچنین در این طرح بیش از ۳ تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف، ۲۴ باند منهدم و ۴۵ باب منازل و پاتوق‌های پلاک قرمز پلمب شد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به شناسایی و رصد نقاط آلوده شهر‌ها توسط پلیس پیش از اجرای طرح‌های پاکسازی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر راه اندازی قرارگاه تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از اسفندماه سال گذشته، شاهد وضعیت مطلوبی از حیث ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر‌ها می‌باشیم؛ همچنین با اشراف اطلاعاتی، نقاط آلوده تحت رصد و پوشش انتظامی پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با خرده فروشان مواد مخدر در نقاط آلوده، بویژه در اطراف مراکز آموزشی برخورد می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کاکاوند در خاتمه با اشاره به اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با پلیس همکاری نموده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی