تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بیانیه جنجالی استقلال؛ کدام باشگاه اسپانسر فدراسیون است؟!

پس از حمله تند باشگاه استقلال به کمیته استیناف بابت پرونده کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس، آبی‌های پایتخت در بیانیه خود اشاره‌ای هم به یک باشگاه خاص کردند و مدعی شدند که اسپانسر فدراسیون فوتبال است؛ اما منظور استقلال کدام باشگاه است؟

کد خبر: ۱۶۰۳۶۸
۰۹:۳۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

بیانیه جنجالی استقلال؛ کدام باشگاه اسپانسر فدراسیون است؟!

دیدارنیوز: رای صادره از سوی کمیته استیناف پیرامون پرونده سپاهان و پرسپولیس چالش جدیدی را برای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

بعد از صدور رای از سوی کمیته استیناف پیرامون کسر امتیاز از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، استقلال به این رای اعتراض شدیدالحنی کرد و در بخشی از بیانیه‌اش این‌طور نوشت: باشگاه استقلال همچنین خود را موظف می‌داند به یک باشگاه خاص که اسپانسر فدراسیون فوتبال شده تبریک بگوید. این قانون‌شکنی و درآمدزایی مبارک آن‌ها که فوتبال ایران را از مسیر قانون به جاده هرج و مرج مالی بردند.

مطلب مرتبط:

حمله تند استقلال به کمیته استیناف؛ نمایش مضحک، خجالت‌آور و روز بی‌قانونی!

سپاهان صدرنشین شد؛ پرسپولیس در نزدیکی آبی‌ها!

زلزله دوباره در فوتبال؛ امتیازهای سپاهان و پرسپولیس برگشت!

حال سوال مهم و اساسی اینجاست اسپانسر فدراسیون فوتبال چه باشگاهی است؟

فرقی نمی‌کند اسپانسر فدراسیون فوتبال کدام باشگاه است! مهم اینجاست که باشگاه نباید اسپانسر فدراسیون فوتبال باشد چرا که در این صورت فدراسیون فوتبال خواه یا ناخواه نمک‌گیر باشگاه خاص می‌شود و مجبور می‌شود در تصمیمات خود نفع باشگاه را لحاظ کند.

این شائبه پیش‌تر هم وجود داشت. زمانی که فدراسیون فوتبال قرارداد با مارک ویلموتس را امضا کرد این‌طور گفته شد یکی از باشگاه‌های متمول بخشی از دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت می‌کند هرچند این اخبار هیچ‌گاه از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشد.

این‌که باشگاه استقلال در بیانیه رسمی خود به‌صراحت اشاره می‌کند یکی از باشگاه‌ها اسپانسر فدراسیون فوتبال است حتما به مدارکی در این زمینه دست پیدا کرده و اگر این ادعا غیرواقعی است فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی و حتی احقاق حق کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی