تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی

نتیجه پرونده کنکوری‌های شبهه‌دار اعلام شد

در جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی پرونده کنکوری‌های شبهه‌دار، تصمیم گرفته شد بررسی داوطلبان مشکوک به تخلف به هیات عالی تجدید نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت واگذار شود.

کد خبر: ۱۶۰۳۵۶
۱۹:۳۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

نتیجه پرونده کنکوری‌های شبهه‌دار اعلام شد

دیدارنیوز: بررسی داوطلبان مشکوک به تخلف به هیات عالی تجدید نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت واگذار شد.

جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز با حضور سران سه قوه برای بررسی پرونده کنکوری‌های شبه دار برگزار و در این جلسه تصمیم گرفته شد بررسی داوطلبان مشکوک به تخلف به هیات عالی تجدید نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت واگذار شود.

رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلّب در کنکور در جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس قوه مقنّنه و رئیس قوه قضائیه عصر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز، دو موضوع مهم در یک فضای علمی و کارشناسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. دستور اول اختصاص به رسیدگی موضوع داوطلبانی که مشکوک به تقلّب در کنکور بودند که تأکید می‌شود هیچ دانشجویی که تقلب آن محرز شده است، در رسیدگی‌های دیوان عدالت اداری به دانشگاه بازگشت نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع محل بحث پیرامون دانشجویانی بوده که مشکوک به تقلب در آزمون کنکور بوده و مقرر شد که تصمیم‌های اتّخاذ شده در دیوان عدالت اداری در هیئت‌های عالی رسیدگی و تجدید نظر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شود و با یک توافق بین این هیئت‌های عالی تجدید نظر و دیوان عدالت اداری جمع‌بندی نهایی انجام و ابلاغ شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ان‌شاء‌الله با توافق صورت گرفته و تعامل دو قوه مجریه و قوه قضائیه این بحث به سرانجام خواهد رسید و تمام تلاش بر این است که حق کسی ضایع نشود.

خسروپناه گفت: موضوع دوم جلسه گفتگو پیرامون مصوبه جلسه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که مقرر شده اصلاحیه‌ای در مصوبه ۶۳۰ جلسه پبرامون هیئت‌های عالی تجدید نظر در وزارتین علوم بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اعمال شود و با اصلاحیه صورت گرفته این موضوع نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان اظهار کرد: برای این جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه‌ای در دبیرخانه شورا با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین جلسه‌ای در حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شده بود که جمع‌بندی این جلسات در جلسه امروز مورد توافق نهایی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی