تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
قیمت طلا و سکه برای دومین روز متوالی افزایشی شد

بازار طلا؛ تعطیلی، تقاضا را محدود کرد +قیمت‌ها

قیمت طلا و سکه برای دومین روز متوالی افزایشی شد. بازار طلافروشان تهران امروز (سه‌شنبه) در پی اعتراض این صنف به ثبت اطلاعات در سامانه مودیان تعطیل بود و همین موضوع میزان خرید و فروش در بازار طلا را به حداقل رساند؛ اما فاکتور‌های تعیین قیمت در بازار طلا از جمله قیمت طلای جهانی، همچنان صعودی بود.

کد خبر: ۱۶۰۳۵۴
۱۸:۵۰ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

بازار طلا؛ تعطیلی، تقاضا را محدود کرد +قیمت‌ها

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه امروز نیز همانند روز گذشته افزایشی شد. این بازار در حالی در کش و قوس اعتراض به ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه مودیان در روند صعودی قرار گرفت که سطح خرید و فروش‌ها در بازار طلا به حداقل رسیده است.

امروز رشد انس جهانی طلا و افزایش محدود دلار منجر به نوسانات مثبت ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه شد. افزایش قیمت‌های روز جاری سکه بهار را در کانال ۲۶ میلیونی قرار داد. گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش طلای جهانی با رقم ۲۰۶۲ دلاری در حال معامله است و رشد نزدیک به ۱۰ دلاری داشته است.

بازار طلا؛ تعطیلی، تقاضا را محدود کرد +قیمت‌ها

فردا بازار طلای تهران باز است

گفتنی است صنف طلا و جواهر مکلف شده است از ابتدای دی در سامانه مودیان مالیاتی تمام اطلاعات مربوط به خرید و فروش خود را ثبت کند. این مساله از جهت بار هزینه‌ای که برای صنف مذکور دارد و معافیت سقف ۱۸ میلیارد تومان دارایی که سازمان امور مالیاتی برای سایر صنوف در نظر گرفته، اما برای صنف طلافروشان، پزشکان و وکلا در نظر نگرفته است، با اعتراضات گسترده‌ای در سایر شهر‌ها همراه شد و امروز پای این اعتراضات به تهران هم کشیده شد. به نظر می‌رسد با توافقاتی که صنف طلا و جواهر استان تهران با مسئولان سازمان امور مالیاتی انجام داده، فردا بازار تهران باز است.

سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد

امروز پنجم دی ۱۴۰۲ سکه امامی افزایش ۸۵ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۹ میلیون و ۳۹۵ هزار تومانی معامله شد. در روز جاری سکه بهار بیشترین افزایش قیمت را داشت. این قطعه با رشد ۲۱۳ هزار تومانی به کانال ۲۶ میلیونی صعود کرد و با قیمت ۲۵ میلیون و ۱۲ هزار تومان معامله شد.

در چهارمین روز هفته قیمت نیم‌سکه با رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت. ربع سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش با رقم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی روی رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد و افزایش ۵۰ هزار تومانی داشت.

طلا همپای سکه رشد کرد

در روز جاری قیمت طلا نیز افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۹۱ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون ۷۲۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار رشد ۲۰ تومانی داشت و با رقم دو میلیون و ۴۷۶ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز به دو میلیون و ۴۴۲ هزار تومان رسید.

امروز حباب قیمت روند یکدستی داشت. حباب سکه امامی ۳۷۳ هزار تومان، سکه بهار۳۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۶ هزار تومان رشد داشت. حباب سکه گرمی ۱۲ هزار تومان کاهش داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی