تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در واکنش به بازگشت امتیاز‌های سپاهان و پرسپولیس صورت گرفت

حمله تند استقلال به کمیته استیناف؛ نمایش مضحک، خجالت‌آور و روز بی‌قانونی!

باشگاه استقلال پس از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که منجر به بازگشت امتیازهای کسر شده به سپاهان و پرسپولیس شد و صدر جدول لیگ برتر را از دست داد، بیانیه تند و تیزی علیه این کمیته منتشر کرد و خواستار ورود وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به این موضوع شد.

کد خبر: ۱۶۰۳۵۲
۱۸:۳۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

حمله تند استقلال به کمیته استیناف؛ ۵ دی روز بی‌قانونی در فوتبال ایران!

دیدارنیوز: باشگاه استقلال پس از رای کمیته استیناف درباره بازگشت امتیازهای کسر شده سپاهان و پرسپولیس شدیدا به این کمیته حمله کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: 

«کمیته استیناف، ۵ دی را روز بی قانونی در فوتبال ایران، نامید!

باشگاه استقلال به نمایش مضحک بازگشت امتیاز تیم‌های خاطی لیگ برتر واکنش نشان داد. در پی صدور حکم عجیب کمیته استیناف، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد؛

آنچه امروز در قالب حکم استیناف مطرح شد، استهزای فوتبال ایران بود. فوتبالی که حتی به قوانین خودش احترام نمی‌گذارد، چگونه توقع دارد دیگران احترامش را نگه دارند.

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات فوتبال به دلیل همین قانون سقف بودجه و سقف خرید که قرار بود فوتبال ایران را از بحران گرانی و تورم غیر قابل مهار نجات بدهد، تن به رعایت دستورات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داد، اما حالا با بازگشت امتیازات تیم‌های متخلف، مشخص شد آنچه در فوتبال ایران هیچ ارزشی ندارد همین قوانین است.

باشگاه استقلال با محکوم کردن این نمایش خجالت آور و این بی قانونی محض از این پس خود را ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌داند. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال از این قانون تنها برای تامین منابع مالی خود استفاده کرد چرا که امتیاز تیم‌های خاطی برگردانده شده، اما جریمه‌های مالی پابرجا مانده تا حاصل فعالیت‌های فرا قانونی برخی تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات، درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال باشد.

این حکم که به منزله یک قانون شکنی آشکار در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد، بی شک راه تخلف را به تمامی باشگاه‌ها آموزش خواهد داد که قانون را زیر پا له کنند و جریمه اش را بپردازند. باشگاه استقلال این قانون شکنی آشکار را محکوم کرده و پیشنهاد می‌کند روز ۵ دی در تقویم فوتبال ایران به عنوان روز بی قانونی ثبت شود.

دوستانی که در کمیته استیناف امتیازات کسر شده از تیم‌های خاطی را برگرداندند و دوستانی که مجوز این قانون شکنی را به کمیته استیناف دادند باید پاسخگوی باشگاه استقلال باشند چرا که در ازای درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال ایران از خاطیان، این باشگاه بزرگ استقلال بود که امکان تقویت خود را از دست داد.

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل و از این پس تنها و تنها به قوانین فیفا پایبند خواهد بود و دستورالعمل‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم به دلیل نداشتن وجاهت قانونی و ضمانت اجرایی بایگانی می‌کند. قانونگذاری که خود قانون شکنی می‌کند هیچ وجاهتی ندارد.

باشگاه استقلال همچنین خود را موظف می‌داند به یک باشگاه خاص که اسپانسر فدراسیون فوتبال شده تبریک بگوید. این قانون شکنی و درآمدزایی مبارک آن‌ها که فوتبال ایران را از مسیر قانون به جاده هرج و مرج مالی بردند.

در پایان باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم خود بابت این نمایش مضحک و خجالت آور، از وزارت ورزش و جوانان و نهاد‌های نظارتی تقاضا دارد با ورود به این ماجرا، مانع ترویج قانون شکنی در فضای ورزش کشور شوند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی