تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تیراندازی پلیس برای دستگیری یک شرور در تهران

رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره تیراندازی پلیس برای دستگیری یک شرور گفت: این فرد به محض رؤیت ماموران به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. دقایقی بعد نیز به دلیل عدم توجه متهم به فرمان ایست پلیس ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را متوقف و دستگیر کردند.

کد خبر: ۱۶۰۳۴۹
۱۸:۱۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

تیراندازی پلیس برای دستگیری یک شرور در تهران

دیدارنیوز: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در محله غیاثی خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام زورگیری و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در محله خاوران سریعا تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهداء به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل یکی از اشرار را در حال قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت مشاهده کردند. این فرد به محض رؤیت ماموران به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. دقایقی بعد نیز به دلیل عدم توجه متهم به فرمان ایست پلیس ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را متوقف و دستگیر کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی انجام شده از متهم یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، گفت: با انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که نامبرده از اراذل و اوباش سطح‌دار و سابقه دار محله غیاثی است که پیش از این نیز بار‌ها به دلیل ارتکاب جرائم مشابه دستگیر و روانه زندان شده است.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و درگیری و استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی معترف شد و هدف از آن را قدرت‌نمایی و جلب توجه اعلام کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی