تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال توضیح داد

آخرین وضعیت ۲ ملی‌پوش بانوان پس از سانحه رانندگی

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ۲ ملی‌پوش بانوان پس از سانحه رانندگی مرگبار توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۱۶۰۳۳۷
۱۳:۳۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

آخرین وضعیت ملی‌پوش بانوان پس از سانحه رانندگی

دیدارنیوز: نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت دو ملی‌پوش حادثه دیده فوتبال بانوان را تشریح کرد.

مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره فوت ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال بانوان گفت: حادثه‌ای بسیار دردناک برای جامعه فوتبال بانوان رخ داد و ملیکا محمدی بازیکن بااخلاق و جوان‌مان را از دست دادیم و این شوک بزرگی برای جامعه بانوان کشور بود.

وی درباره آخرین وضعیت خواجوی و طاهرخانی دو بازیکن دیگر فوتبال بانوان که در سانحه تصادف در کنار ملیکا محمدی حضور داشتند، تصریح کرد: در لحظه اول که طاهرخانی را دیدیم، دچار خونریزی مغزی شده بود، ولی کاملاً تحت کنترل بود و این خونریزی توسط دارو کنترل شده بود. او در روز دوم شرایط بهتری داشت و خونریزی کنترل شده و رو به کمتر شدن رفته بود. طاهرخانی از ناحیه مهره دچار شکستگی شده، ولی به‌گونه‌ای نیست که به نخاع آسیب وارد کند. او یک شکستگی از ناحیه کتف هم دارد. شرایط او رو به بهبودی است، ولی امکان انتقال و جابه‌جایی وجود ندارد و ریسک بزرگی محسوب می‌شود. او فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بم است تا به شرایط پایدار برسد و در نهایت منتقل شود.

منظمی ادامه داد: خواجوی نیز دچار شکستگی لگن و مچ دست شده است و خراشیدگی شدید در کمر دارد. هر دو نفر نیاز به جراحی برای شکستگی‌ها ندارند. ما دنبال انتقال خواجوی به تهران برای بررسی‌های بیشتر هستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با تقدیر و تشکر از مردم شهرستان بم بابت پیگیری شرایط این سه بازیکن گفت: طبق صحبت با خانواده ملیکا محمدی، قرار است یک مراسم پنجشنبه در شیراز برگزار شود و پیکر او در نزدیکی پدر و مادرش در آمریکا باشد.

منظمی راجع به عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در اهواز و اصفهان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم همه ما آرزو داشتیم که روزی این اتفاق یعنی حضور بانوان در استادیوم‌ها رخ بدهد. این حق بانوان است که در ورزشگاه حاضر بوده و تفریح سالم و نشاط‌آور داشته باشند. به هر حال حضور بانوان مستلزم هماهنگی و همکاری ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف است. مهم گام اول بود که اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در بازی‌های آینده بتوانیم این اتفاق را برای سایر استان‌ها که تیم‌های مطرح دارند، رقم بزنیم.

وی درباره گلایه‌ها از جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی و حضورشان در طبقه دوم گفت: اجازه بدهید برای اینگونه موارد، همکاران در سازمان لیگ این مسئله را به صورت بررسی می‌کنند و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی