تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وعده آلکاراز به هواداران نساجی؛ در لالیگا هم با وجود VAR اشتباه می‌کنند!

لوکاس آلکاراز، سرمربی جدید نساجی مازندران به هواداران این تیم وعده داد که می‌تواند تیم را به جایگاه خود برگرداند و درباره کمک داور ویدیویی هم گفت: در لالیگا با وجود حضور کمک داور ویدیویی هم اشتباه می‌کنند!

کد خبر: ۱۶۰۳۳۰
۱۱:۴۱ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

آلکاراز

دیدارنیوز: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی گفت: درست است که جایگاه نساجی، جایگاهی نیست که باید باشد، اما تقریباً مطمئن هستیم که می‌توانیم تیم را به جایگاهش برگردانیم.

لوکاس آلکاراز سرمربی جدید تیم نساجی، در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به این سؤال که چه حس و حالی از حضور در فوتبال ایران دارد، گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. نه تنها از آمدنم به اینجا، بلکه از اینکه قرار است با فوتبال ایران بیشتر آشنا شوم. بعد از بیست سال حضور در لالیگا، دوست داشتم با کشور‌های دیگر آشنا شوم و این شانس برایم اتفاق افتاد. فوتبال رقابتی و جنگنده‌ای در ایران وجود دارد و وقتی این شانس را پیدا کردم تا با فوتبال نساجی آشنا شوم خیلی هیجان انگیز شدم که با هواداران پرشور نساجی و فوتبال نساجی آشنا می‌شوم.

وی افزود: می‌خواهیم طوری کار کنیم که هواداران راضی باشند. درست است که جایگاه نساجی، جایگاهی نیست که باید باشد و در ابتدا و شروع همواره کار سخت است، اما تقریباً مطمئن هستیم که می‌توانیم تیم را به جایگاهش برگردانیم. دوباره به این موضوع اشاره می‌کنم که در شروع کار سخت است، اما با روح تیمی و کمک هواداران می‌توانیم به جایگاهی که می‌خواهیم برگردیم.

مطلب مرتبط:

یک پرسپولیسی، اولین خرید آلکاراز در نساجی

سرمربی نساجی راجع‌به آشنایی با جواد نکونام و مسعود شجاعی که سابقه بازی در لالیگا را دارند، گفت: با جواد نکونام و مسعود شجاعی برخورد داشتم. در سال ۲۰۰۸ عضو تیم رئال بورسیا بودم و جلوی جواد نکونام مقابل اوساسونا بازی کردم. بازیکنان شناخته شده‌ای در لالیگا بودند و هستند و امیدوارم بتوانیم از هم یاد بگیریم و پیشرفت داشته باشیم.

وعده آلکاراز به هواداران نساجی؛ در لالیگا هم با وجود VAR اشتباه می‌کنند!

آلکاراز درباره اینکه آیا پیش از حضور در ایران با مربیان لالیگایی شاغل در فوتبال ایران نظیر پاکو خمس سرمربی تراکتور و خوزه ایگناسیو مارتینس سرمربی فولاد خوزستان، عنوان کرد: با پاکو خمس در کوردبا و رایوالکانو خیلی مقابل هم خیلی قرار گرفتیم و بعضی دستیاران‌مان هم اتفاقاً مشترک بودند.

وی در مورد آمار ۸ تقابل با ایگناسیو مارتینس و ۷ دیدار مقابل پاکو خمس به عنوان مربی قرار گرفته و یک دوئل تاکتیکی با مارینوس اوزونیدیس در یونان روی حضور این مربی در لیگ ایران چه تاثیری داشته و هفته بعد تیمش مقابل فولادی قرار می‌گیرد که تحت هدایت مربی اسپانیایی است، گفت: من برای یک بازی نیامده‌ام. می‌خواهم یک سال و نیم اینجا باشم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این جمله که پاکو خمس نگاه ویژه‌ای به رده پایه تراکتور داشت. شما به عنوان دیگر مربی اسپانیایی که به لیگ ایران آمدید به تیم‌های رده‌های سنی نساجی چه نگاهی دارید، گفت: ما هم بازیکنان خوبی در آکادمی نساجی داریم. عاصفی، ترابی و سیفی. به هر حال قرار است بازی کنند. تقریبا ۲۰ ساله هستند و نیاز به آموزش دارند، اما خیلی خوشحال هستم جوانانی داریم که پتانسیل دارند.

«در لیگ ایران فعلا بازی‌ها بدون کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. چقدر خودتان را برای شرایط سخت فوتبال ایران آماده کردید؟» وی در واکنش به این جمله خبرنگار اظهار داشت: در لالیگا با وجود حضور کمک داور ویدیویی هم اشتباه می‌کنند!

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت فعلی تیمش آن‌ها نیاز به نجات دهنده دارند و آیا او می‌تواند در قامت نجات دهنده نساجی ظاهر شود، خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم که به زمان احتیاج داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی