تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی ایران؛ بارش باران و برف از اواخر هفته

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو آرام و پایدار طی امروز (سه‌شنبه) و فردا از بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در برخی استان‌های نوار شمالی طی پنجشنبه و جمعه خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۳۱۱
۰۹:۱۵ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ بارش باران و برف از اواخر هفته

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است و در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی جو به‌تدریج در شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی و بارش همراه با وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

تا ظهر جمعه بارش‌ها در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه می‌یابد و بعدازظهر با کاهش بارش در این مناطق در شمال خراسان رضوی ابرناکی و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود. علاوه بر این در ارتفاعات زاگرس واقع در جنوب غرب و جنوب کرمان نیز رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام بوده و در کلان‌شهر‌های صنعتی تهران، کرج، البرز، اراک و اصفهان غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

امروز و فردا چهارشنبه خلیج‌فارس و از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی