تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...
در پی کشته‌شدن سردار موسوی در دمشق مطرح شد

رئیسی: اسرائیل قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد

در پی کشته شدن سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی اسرائیل به دمشق، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پیامی اعلام کرد که اسرائیل قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

کد خبر: ۱۶۰۳۰۳
۲۱:۳۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

رئیسی: اسرائیل قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی اعلام کرد که اسرائیل تاوان کشتن مستشار ایرانی در دمشق را خواهد داد.

سید ابراهیم رئیسی با تسلیت شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

این سردار دلیر و شجاع و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی