تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته

قیمت بلیت سینما‌ها نیم بها می‌شود

روح الله سهرابی، مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی اعلام کرد که قیمت بلیت سینما در دو روز دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۰۲۹۹
۱۸:۴۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

قیمت بلیت سینما‌ها نیم بها می‌شود

دیدارنیوز: مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی گفت: قیمت بلیت سینما در دو روز دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی با اعلام این خبر گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی‌ماه) بلیت سینما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود. چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر اینصورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد.

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی در خصوص وضعیت بلیت سینما افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی همه شرایط تولید و عرضه، طبق مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت رئیس سازمان سینمایی قیمت بلیت سینما در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روز‌های پنجشنبه و جمعه در سینما‌های مدرن به صورت شناور تا ۸۰ هزار تومان و در سینما‌های ممتاز تا سقف ۶۰ هزار تومان در اختیار مدیر سینما خواهد بود.

همچنین قیمت بلیت طبیعی همانند یکسال گذشته با توجه به درجه کیفی سینما‌ها کماکان به صورت شناور بین مبلغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و در جهت ایجاد شرایط عادلانه فرهنگی برای عموم مخاطبان سینما، قیمت بلیت در روز‌های میانی هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقمندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کرده و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی