تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سوری مطرح کرد

ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی اسرائیل

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود تاکید کرد ایران و سوریه بیش از پیش در منطقه در کنار هم قرار دارند و نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی اسرائیل و نسل‌کُشی در فلسطین دارند.

کد خبر: ۱۶۰۲۹۷
۱۸:۳۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

امیرعبداللهیان:

دیدارنیوز: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه با یکدیگر دیدار کردند.

«فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه که برای شرکت در همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین به کشورمان سفر کرده بود، پیش از ترک تهران با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تجلیل از مواضع سوریه در خصوص تحولات جاری در غزه و فلسطین، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه بیش از پیش در منطقه در کنار هم قرار دارند و نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی در فلسطین دارند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ابراز خرسندی از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه سوریه نیز از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین تجلیل و تاکید کرد دیدگاه‌های مطرح شده در سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، نظر سوریه هم هست و دولت سوریه بطور کامل آن را تایید می‌کند.

فیصل مقداد اضافه کرد، پیروزی ملت فلسطین در واقع پیروزی امت عربی – اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی