تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس ۲ - شمس آذر ۱؛ این هفته به‌کام سرخ‌ها بود!

تیم ۱۰ نفره پرسپولیس با درخشش گولسیانی سه امتیاز بزرگ را در خانه حفظ کرد تا در هفته‌ای که استقلالِ صدرنشین متوقف شد و سپاهان ۸ نفره باخت عجیبی داشت، به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

کد خبر: ۱۶۰۲۴۴
۱۷:۴۶ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ - شمس آذر ۰/ اعتراض شدید دقیقی! +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم یحیی در نیمه اول فشار زیادی آورد تا به گل برسد و این اتفاق در دقیقه ۴۵+۲ و با ضربه سر گولسیانی رقم خورد. در حالی که شمس آذری‌ها و سرمربی این تیم سعید دقیقی اعتراض شدیدی به داوری داشتند، اما در تصاویر آهسته مشخص شد که توپ از خط دروازه عبور کرده است و پرسپولیس برنده به رختکن رفت.

در شرایطی که به نظر می‌رسید سرخ‌ها نیمه دوم را بهتر آغاز کنند، اما پس از گذشت ۱۰ ثانیه یک پنالتی با دخالت دست علی نعمتی به سود شمس آذر اعلام شد و پس از مهار بیرانوند، حسین گودرزی در ریباند توپ را گل کرد.

در ادامه نوبت به هنرنمایی(!) دوباره علی نعمتی رسید تا مثل دربی ۱۰۲ پایتخت تیمش را دچار مشکل کند. او با بی‌احتیاطی بزرگ خود از زمین اخراج شد تا پرسپولیس از دقیقه ۶۲ ده نفره شود.

یحیی و تیمش که تنها سه امتیاز را می‌خواستند، در نهایت در دقیقه ۸۱ و از روی نقطه پنالتی به هدف خود رسیدند؛ گولسیانی گرجستانی این بار برخلاف دیدار با الدحیل به راحتی دروازه شمس آذر را باز کرد تا سه امتیاز حساس به حساب سرخ‌ها برود.

به این ترتیب، پرسپولیس ۲۵ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به استقلال، در رده سوم ایستاد و شمس آذر در مکان نهم قرار گرفت.

در بازی‌های امروز، یک دقیقه سکوت به یاد ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که در سانحه رانندگی درگذشت، انجام شد.

در ادامه جدول لیگ در پایان بازی‌های امروز را مشاهده می‌کنید. فردا ملوان در دیداری جذاب از تراکتور پذیرایی می‌کند و صنعت نفت در آبادان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - شمس آذر ۱ +ویدیو

مطلب مرتبط:

جنجال در اصفهان؛ سپاهان ۸ نفره باخت!

گل‌گهر ۱ - استقلال ۱؛ تعارف صدر به سپاهان!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

ترکیب شمس‌آذر: علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی، عیسی مرادی

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: شوت عیسی مرادی با واکنش بیرانوند همراه شد و او توپ را جمع کرد.

دقیقه ۸: شوت میلاد سرلک از بالای دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: پرسپولیس برای گل اول فشار می‌آورد، اما هنوز توپ آن‌ها به تور دروازه حریف نرسیده.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ - شمس آذر ۰/ اعتراض شدید دقیقی! +ویدیو

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ - شمس آذر ۰/ اعتراض شدید دقیقی! +ویدیو

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ - شمس آذر ۰/ اعتراض شدید دقیقی! +ویدیو

دقیقه ۴۵+۲: گل اول پرسپولیس! گولسیانی با ضربه سر توپ را وارد دروازه شمس آذر کرد و تلاش بازیکن حریف برای نجات دروازه سودی نداشت. بعد از گل، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر به شدت به داور اعتراض داشت! 

 

اعتراض شدید دقیقی به گل پرسپولیس

دقیقه ۴۶: پنالتی و گل اول برای شمس آذر! در همان ۱۰ ثانیه ابتدایی نیمه دوم یک پنالتی به سود قزوینی‌ها اعلام شد که پوریا سرآبادانی مقابل بیرانوند ناکام بود، اما در ریباند این توپ توسط حسین گودرزی گل شد.

دقیقه ۶۰: فرصت خوبی برای سعید صادقی ایجاد شد، اما شوت بازیکن پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: علی نعمتی که بعد از پنالتی دربی روز‌های بدی را سپری می‌کند، به دلیل خطای شدید از زمین اخراج شد تا کار تیمش را حسابی سخت کند!

دقیقه ۷۲: کرنر ارسالی پرسپولیس به ترابی رسید و این بازیکن شوتزنی کرد که ضربه‌اش به تیر دروازه شمس آذر برخورد کرد و گل نشد.

دقیقه ۸۰: نبیل باهویی سرنگون شد و داور پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کرد.

دقیقه ۸۱: گل دوم پرسپولیس! گولسیانی که خاطره خوشی از پنالتی زدن برابر الدحیل قطر نداشت، پشت توپ ایستاد و به راحتی گل دوم قرمز‌ها را به ثمر رساند.

 
.این دیدار با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی