تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنگ اوکراین؛ سرنگونی ۱۰ پهپاد در دونتسک

وادیم استافیف، مدیر مرکز مطبوعاتی یگان‌های گروه «جنوب» نیرو‌های روسیه مدعی شد که این گروه ۱۰ پهپاد نیرو‌های اوکراینی را در محور دونتسک سرنگون کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۲۳۵
۱۳:۱۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

جنگ اوکراین؛ سرنگونی ۱۰ پهپاد در دونتسک

دیدارنیوز: روسیه از سرنگونی ۱۰ پهپاد اوکراینی در محور دونتسک خبر داد.

به نقل از العربیه، وادیم استافیف، مدیر مرکز مطبوعاتی یگان‌های گروه «جنوب» نیرو‌های روسیه، یکشنبه سوم دی اعلام کرد که این گروه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ پهپاد نیرو‌های اوکراینی را در محور دونتسک سرنگون کرده است.

استافیف به خبرگزاری «تاس» گفت: «سامانه‌های پدافند هوایی، ۱۰ پهپاد اوکراینی را در شهر‌های گورلووکا، مارینکا و پوبدا در جمهوری خلق دونتسک سرنگون کردند».

او افزود: «یگان‌های این گروه، ۱۱ حمله را دفع کردند و نفرات و تجهیزات نیرو‌های اوکراینی را در شهر‌های کراسنویه، دلیوکا، کیروو و جورجیفکا در جمهوری خلق دونتسک، شکست دادند».

استافیف خاطرنشان کرد: «خسارات دشمن حدود ۲۰۰ سرباز کشته و زخمی، ۴ دستگاه تانک شامل یک تانک لئوپارد-۲ ساخت آلمان، یک خودروی رزمی پیاده نظام آمریکایی «برادلی» و ۳ خودرو و یک سکوی توپخانه خودکششی «کراب» ساخت لهستان، دو عراده توپ «هویتزر مستا-بی» ۱۵۵ میلی‌متری و دو قبضه هویتزر ۱۵۲ میلی‌متری بود».

به گفته او همچنین یک توپ ۱۵۲ میلی متری «آکاسیا»، یک عراده توپ ۱۲۲ میلی متری «گووزدیکا» و یک توپ هویتزر «دی-۳۰» نیز منهدم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی