تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
علیرضا زندیان، نماینده مجلس مطرح کرد

گرانی گوشت قرمز و مرغ قابل قبول نیست

علیرضا زندیان، نماینده مجلس با بیان اینکه گرانی گوشت قرمز و مرغ قابل قبول نیست، از وزارت جهادکشاورزی خواست که بازار را تنظیم کند.

کد خبر: ۱۶۰۲۳۴
۱۳:۰۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

گرانی گوشت قرمز و مرغ قابل قبول نیست

دیدارنیوز: زندیان نماینده مردم بیجار گروس در مجلس با بیان اینکه افزایش غیرمنطقی قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار غیرقابل قبول است، گفت: در شرایطی که نهاده‌ها با ارز دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد باید نظارت بر توزیع افزایش پیدا کند.

علیرضا زندیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، در خصوص گرانی گوشت و مرغ در بازار، گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد افزایش نرخ گوشت و مرغ به واسطه کاهش جوجه ریزی‌ها بودیم و در ادامه آن طی روز‌های گذشته قیمت گوشت قرمز نیز با جهشی همراه شد که دلیل مشخصی برای این موضوع وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش غیرمنطقی قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار غیرقابل قبول است، ادامه داد: در شرایطی که نهاده‌ها با ارز دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد باید نظارت بر توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز افزایش پیدا کند از طرفی حتی نرخ دلار نیز در ماه‌های اخیر تغییر نکرده است بنابراین بهانه‌ای برای گرانی وجود ندارد.

به نقل از خانه ملت، او با تاکید بر اینکه مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولین ذی‌ربط باید در مقابل افزایش قیمت‌های مرغ و گوشت قرمز پاسخگو باشند، عنوان کرد: در شرایطی که توان اقتصادی و قدرت خرید مردم افزایشی نداشته است این رشد ناگهانی نرخ کالا‌های اساسی باعث می‌شود تا این اقلام از سفره مردم حذف و یا کمرنگ شوند که مخاطراتی را برای سلامت جامعه به همراه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی