تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
نرخ ارز در ایران

قیمت دلار؛ پولی در دست مردم نیست!

قیمت دلار روز گذشته (شنبه) با افزایش ۲۰۰ تومانی با رقم ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. به اعتقاد معامله‌گران، منطقه مذکور به خواست سیاست‌گذار برای دلار حفظ شده است و رکود اقتصادی که گریبان‌گیر بازار‌ها شده روند تقاضا در بازار‌های مالی را کاهش داده است. فعالان بازار ارز می‌گویند تقاضا در بازار کم است، زیرا پولی در دست مردم نیست و شرایط رکودی عجیبی در کشور حاکم است.

کد خبر: ۱۶۰۲۰۷
۰۸:۴۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

دلار

دیدارنیوز: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برخلاف روند صعودی یک ماه گذشته طی روز‌های اخیر تغییر قیمتی قابل توجهی نداشته است. دیروز قیمت دلار در بازار آزاد افزایش محدودی داشت؛ موضوعات سیاسی بین‌المللی، نگرانی معامله‌گران درباره وابستگی ایران به درهم امارات را به دنبال داشته است.

روز گذشته موضوع جانبداری و حمایت روسیه از ادعای ارضی امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی مورد توجه معامله‌گران بازار ارز قرار گرفت. معامله‌گران معتقدند، بالا گرفتن تنش میان دو کشور با توجه به وابستگی ایران به درهم امارات، می‌تواند آینده ارزی ایران را با مخاطره همراه کند.

فعالان بازار ارز می‌گویند تقاضا در بازار کم است، زیرا پولی در دست مردم نیست و شرایط رکودی عجیبی در کشور حاکم است. آن‌ها معتقدند بخش تجاری و کسب و کار‌ها رونقی ندارند و برای دولت نیز رونق اقتصادی و اشتغال اهمیت خاصی ندارد.

گفتنی است دیروز قیمت دلار در بازار‌های همسایه افزایش محدودی داشت. قیمت دلار هرات افزایش ۴۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه نیز با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز شنبه دوم دی‌ماه، اسکناس دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۲ هزار و ۹۵۱ تومان عرضه شد و نسبت به آخرین رقم هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. دلار حواله، اما رشد ۱۱ تومانی داشت و با قیمت ۳۹ هزار و ۵۷ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارز‌های موثر

روز گذشته اسکناس یورو با رقم ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد و افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۲۲۸ تومانی با رقم ۴۷ هزار و ۲۷۸ تومان عرضه شد. یوروی حواله نیز ۲۱۱ تومان رشد داشت و با رقم ۴۲ هزار و ۹۹۲ تومان قیمت‌گذاری شد.

در نخستین روز هفته درهم امارات با افزایش ۹۰ تومانی روی قیمت ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومانی ایستاد. در مرکز مبادله ارز و طلای ایران حواله درهم تغییر محسوسی نداشت و با رقم ۱۰ هزار و ۶۳۵ تومان عرضه شد، اسکناس درهم نیز بدون تغییر و با قیمت ۱۱ هزار و ۶۹۵ تومان عرضه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی