تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
مجتبی ذوالنور، نایب رئیس مجلس در واکنش به بیانیه ضدایرانی مطرح کرد

آمادگی برای اعزام معلم تاریخ و جغرافیا به روسیه!

مجتبی ذوالنور، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضع‌گیری مداخله‌جویانه درباره جزایر سه‌گانه ایرانی نوشت: ایران آمادگی دارد تعدادی معلم تاریخ و جغرافیا برای آموزش روس‌ها به روسیه اعزام کند، تا سطح اطلاعات آنان را نسبت به تاریخ ایران و منطقه تقویت کنند.

کد خبر: ۱۶۰۲۰۰
۲۰:۴۸ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

روس‌ها اطلاعات جغرافیایی خود را تقویت کنند!

دیدارنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنشی تند نسبت به موضع‌گیری روس‌ها درباره جزایر سه‌گانه، آن‌ها را دعوت به مطالعه درباره تاریخ و جغرافیای ایران کرد و از حکام عرب خواست چشم طمع خود را از این جزایر بردارند چرا که خدنگ غیورمردان ایرانی هر چشم طمعی را کور خواهد کرد.

به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنشی به موضع گیری سخیفانه روسیه درباره جزایر سه‌گانه، در یکی از صفحات مجازی خود نوشت:

«ایران آمادگی دارد تعدادی معلم تاریخ و جغرافیا برای آموزش روس‌ها به روسیه اعزام کند، تا سطح اطلاعات آنان را نسبت به تاریخ ایران و منطقه تقویت کنند تا برای جلسات بعدی، حکام عرب هر انشای غلطی را به خورد آنان ندهند.

حکام عرب هم اگر سر سوزنی غیرت، شجاعت، شرف و عرق ملی دارند، سرزمین صد در صد عربی، اسلامی غزه و فلسطین را حفظ کنند و برای نجات زن و کودک و ناموسشان از تهاجمات رژیم صهیونیستی قدمی بردارند و چشم طمعشان را از جزایر سه گانه همیشه ایرانی بردارند، چون خدنگ غیورمردان ایرانی هر چشم طمعی را کور خواهند کرد.

خوب است از سرنوشت صدام عبرت بگیرند، خودشان هم می‌دانند که اگر همه حکام مدعی جزایر سه گانه را وزن کنند با یک لنگه پوتین صدام هم برابری ندارند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی