تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سریال کره‌ای به زودی در تلویزیون

منتظر «جومونگ ۳» باشید!

مدت‌هاست درباره پخش «جومونگ ۳» صحبت‌هایی مطرح می‌شود؛ از مراحل آماده‌سازی دوبله آن و پخش که به شبکه تماشا خواهد رفت.

کد خبر: ۱۶۰۱۹۷
۱۹:۵۲ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

منتظر «جومونگ ۳» باشید!

دیدارنیوز: سریال «جامیونگ گو» یا همان فصل سوم «جومونگ» این روز‌ها در مرحله دوبله است و گفته می‌شود احتمالاً اواخر زمستان به آنتن خواهد رسید.

این سریال ادامه‌ای برای داستان نخستین فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است؛ داستانی که در سریال جومونگ آغاز شد و با سریال امپراطور باد‌ها ادامه پیدا کرد. در همین راستا دوبله فصل سوم این سریال به نام پرنسس جا میونگ که قرار است با نام امپراطور افسانه‌ها پخش شود، در حال انجام است.

جومونگ یکی از پرطرفدارترین چهره‌های سریال‌های خارجی تلویزیونی ایران است. در زمان پخش این سریال به اصطلاح خیابان‌ها برای تماشای آن خلوت می‌شد و تصاویر این شخصیت را می‌شد به وفور روی شیشه مغازه‌ها دید. فصل دوم این سریال با نام امپراطوری بادها، اما آنطور که باید با استقبال ایرانی‌ها روبه‌رو نشد و حالا باید دید فصل سه در میان مخاطبان ایرانی چه جایگاهی خواهد داشت.

علی همت مومیوند، دوبلور و صداپیشه از دوبله سریال امپراتور افسانه‌ها در گفت‌وگویی اعلام کرد که در تلویزیون مشغول دوبله این سریال است که فصل سوم افسانه جومونگ به حساب می‌آید.

روابط عمومی شبکه تماشا اعلام کرد که با توجه به درخواست مخاطبان، سریال «جامیونگ گو» یا همان فصل سوم «جومونگ» روی میز دوبله است تا به زودی به آنتن این شبکه تلویزیونی برسد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این مجموعه احتمالاً با پایان ترجمه و دوبله اواخر زمستان به آنتن برسد و البته این گمانه هم وجود دارد در ایام نوروز و رمضان هم سریال این شبکه تلویزیونی باشد. همه‌چیز به مراحل آماده‌سازی این مجموعه کره‌ای در دوبلاژ سیما برمی‌گردد.

این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می‌کشد؛ سریال «جامیونگ گو» به دوران فروانروایی موهیول بر گوکوریو می‌پردازد و زمانی را نشان می‌دهد که گوگوریو برای بدست آوردن غذای روزانه مردمانش دچار مشکل شده و موهیول به همراه شاهزاده اش هودانگ برای تامین آذوقه مردم چشم به سرزمین‌های حاصلخیز اطراف دارند و یکی از این سرزمین‌ها نانگ نانگ است که پادشاهی آن به تازگی توسط دو فرمانده کشور سقوط کرده و جنگ بین خانواده‌های دو فرمانده برای تصاحب تاج و تخت شروع شده و هودانگ که پسر موهیول و نوه جومونگ موسس گوگوریو است قصد دارد از این آشفتگی استفاده کند و آن سرزمین را صاحب شود.

اما این شبکه تلویزیونی دو سریال جدید کره‌ای را هم در دستور پخش قرار داده است. سریال «امپراطور باد‌ها» این شب‌ها از شبکه تماشا پخش شد و با استقبال مخاطبان مواجه شده است. از امشب شبکه تماشا سریال «امپراطور افسانه‌ها» پخش می‌کند که محصول ۲۰۱۰ کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور باد‌ها» است.

در خلاصه این سریال آمده سال‌ها بعد از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو به دست او و سوسانو، بین این دو بر سر اداره گوگوریو اختلاف جدی پیش می‌آید. جومونگ که از برخورد و زیاده خواهی سوسانو خشمگین شده است او را از کشور بیرون می‌کند و سوسانو نیز با ابراز نارضایتی از خودخواهی‌ها و غروری که جومونگ را در برگرفته به همراه پسران و اعضای قبیله‌اش گوگوریو را ترک کرده و..

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی