تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رتبه‌بندی معلمان؛ پایان رسیدگی به اعتراضات

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که به همه اعتراضات رتبه بندی معلمان رسیدگی و سامانه اعتراضات هم بسته شده و از این رو اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود.

کد خبر: ۱۶۰۱۹۰
۱۸:۱۹ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

رتبه‌بندی معلمان؛ پایان رسیدگی به اعتراضات

دیدارنیوز: وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به همه اعتراضات رتبه بندی معلمان رسیدگی و سامانه اعتراضات هم بسته شده است؛ از این رو اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود و از این پس رتبه بندی براساس آیین نامه مصوب انجام خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه اعتراضات رتبه بندی معلمان رسیدگی شده و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود و از این پس رتبه بندی براساس آیین نامه مصوب انجام خواهد شد لذا برای رفع سوالات و ابهامات، کسانی که در این باره سوال دارند، «سامانه گفتگو» ایجاد شده است که از تردد غیر ضروری همکاران به مرکز خودداری شود و در همان سامانه پاسخ سوالات داده خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بر اساس فرصت اعلام شده به اعتراضات، همه موارد اخذ شده و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و مساعدت رئیس جمهور و معاون اول ایشان، به همه اعتراضات نیز رسیدگی شده است لذا تعیین زمان دیگر برای اعتراض مجدد منتفی است؛ از این پس فرآیند رتبه بندی براساس آیین نامه مربوطه انجام خواهد شد که بیشتر ناظر به دانشجومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود.

فرهنگیان برای رفع هرگونه ابهام و سوال از طریق سامانه گفتگو به آدرس my.medu.ir قسمت «نتیجه رتبه‌بندی» مراجعه و بر روی دکمه گفتگو کلیک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی