تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

حسین زلفخانی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی ساعت گذشته خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱۳۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

کد خبر: ۱۶۰۱۸۶
۱۷:۴۵ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در پایتخت

دیدارنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین زلفخانی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری شش شهرستان تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در غرب استان تهران اقدام کردند. در اجرای این طرح، ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آن‌ها را جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در شبانه روز گذشته ۱۱۳۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش هفت قاچاقچی و ۱۸۰ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در این طرح بیش از ۱۰۱ کیلو انواع مواد مخدر از جمله ۸۳کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۵ کیلو و ۶۰۰گرم شیشه و بیش از ۲ کیلو هروئین کشف و ضبط شد. برای متهمان دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی