تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
از بازار سرمایه چه خبر؟

افت شاخص بورس در ابتدای هفته

شاخص کل بورس امروز شنبه، با افت ۱۸۷۴ واحد به دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد رسید، اما شاخص هم‌وزن ۴۴۴ واحد رشد کرد.

کد خبر: ۱۶۰۱۸۱
۱۳:۳۹ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

افت شاخص بورس در ابتدای هفته

دیدارنیوز: بورس اوراق بهادار تهران در دو روز کاری اخیر دو افت ۱.۶ و ۱.۸ هزار واحد را تجربه کرد. با این حال کانال ۲.۲ میلیون واحد را که در نتیجه رکوردشکنی روز ۲۷ آذر به دست آورده بود کماکان حفظ کرد.

روز شنبه بازار سرمایه ۱۸۷۴ واحد کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۴۲ واحد رسید. از طرف دیگر شاخص کل هم‌وزن ۴۴۴ واحد افزایش یافت و به ۷۶۱ هزار و ۸۰۲ واحد رسید.

امروز بیش از ۳۸۴ هزار معامله به ارزش ۶۳۷۱ میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار تهران انجام شد.

فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند. ثشاهد، خگستر، تکاردان و حفارس نیز از نماد‌های پرتراکنش بودند.

شاخص فرابورس، اما فقط یک واحد کاهش یافت و به ۲۶ هزار و ۵۷۷ واحد رسید. امروز در فرابورس ۲۴۹ هزار معامله به ارزش ۴۵۲۰ میلیارد تومان انجام شد.

انتخاب و آریا بیشترین تاثیر منفی و از طرف دیگر هرمز و غصینو بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند. کرومیت، نطرین و حآفرین از نماد‌های پرتراکنش مثبت امروز بودند. فصبا نیز به عنوان نماد پرتراکنش، منفی به کار خود پایان داد.

برخی تحلیل‌گران معتقدند که بازار بورس ظرفیت بالایی برای رشد دارد که عرضه در سهم‌های بزرگ کاهش پیدا کند، بازار به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

نتایج یک نظرسنجی با موضوع «شاخص اطمینان» که به برآورد انتظارات مدیران دارایی از بازار سهام انجام شد، نشان می‌دهد که غالب شرکت‌کنندگان معتقدند بازده یک ساله بورس بیش از تورم خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی