تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس اداره کل هواشناسی استان از کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد

تهران برفی می‌شود

مازیار غلامی، رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و کاهش آلودگی هوا از امشب و به‌ویژه فردا (۲ و ۳ دی‌ماه) همچنین بارش برف و باران در ارتفاعات و نقاط مرکزی و غرب تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۱۷۹
۱۲:۳۵ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

بارش برف و باران از امشب در تهران؟

دیدارنیوز: در پی تداوم آلودگی هوا در یک هفته اخیر در تهران و تجربه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و کاهش آلودگی هوا از امشب و به‌ویژه فردا (۲ و ۳ دی‌ماه) همچنین بارش برف و باران در ارتفاعات و نقاط مرکزی و غرب تهران خبر داد.

مازیار غلامی، با توجه به هشدار‌های صادر شده مبنی بر وزش باد شدید و نفوذ سامانه بارشی به استان درباره وضعیت کیفیت هوای استان تهران اظهار کرد: هشداری درباره ناپایداری جوی و نفوذ سامانه بارشی به استان صادر شد. فعالیت آن‌ها موجب وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات و بارش باران و برف می‌شود. بر این اساس امروز (۲ دی) از عصر و شب در استان تهران به‌ویژه در مناطق جنوبی و ارتفاعات پدیده وزش باد مورد انتظار است، اما تمام نقاط استان را درگیر نمی‌کند. از امشب به میزان کمی سرعت باد افزایش می‌یابد و از اواخر وقت امشب تا فردا و دوشنبه (۲ تا ۴ دی) به نسبت روز‌های گذشته آلودگی هوا کاهش می‌یابد.

وی درباره بارش باران و برف در استان گفت: عمده بارش‌ها در نیمه‌شمالی استان پیش‌بینی می‌شود، اما نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز می‌توانند بارش‌های کمتری را نسبت به ارتفاعات تجربه کنند. به دلیل اینکه عمده بارش‌ها در ارتفاعات رخ می‌دهد نیز اداره کل هواشناسی استان تهران هشداری را صادر کرد که در برخی نقاط به دلیل اینکه بارش‌ها و وزش با به‌صورت لحظه‌ای شدید می‌شود، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها را به همراه خواهد داشت. در چنین شرایطی مردم باید از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران تاکید کرد: بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود بنابراین افرادی که از محور‌های کوهستانی عبور می‌کنند باید لباس گرم، زنجیرچرخ، آذوقه و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

غلامی در پایان با تاکید بر اینکه در تمام مناطق کوهستانی، بارش‌ها به‌صورت برف است، تصریح کرد: در حوزه شمیرانات، لواسانات، غرب و شمال غرب تهران برف بیشتری می‌بارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی