تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بیژن ذوالفقارنسب اعلام کرد

پرسپولیسی‌ها هماهنگ نیستند!

پس از نتایج ضعیف اخیر در لیگ برتر و آسیا، بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که شاگردان یحیی هماهنگ نیستند و گل‌محمدی می‌تواند تیم را به روز‌های اوج برگرداند.

کد خبر: ۱۶۰۱۶۶
۱۰:۳۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۲

پرسپولیسی‌ها هماهنگ نیستند!

دیدارنیوز: پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: چون بین بازیکنان پرسپولیس هماهنگی لازم وجود ندارد شرایط آن به گونه‌ای است که حتی از تیم‌های متوسط لیگ برتر نیز شکست می‌خورد.

بیژن ذوالفقارنسب، با بیان این که بازیکنان پرسپولیس هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده‌اند، اظهار کرد: پرسپولیس در چند بازی اخیر خود تا حدودی نامتعادل بازی کرده و شرایط خوبی ندارد، فکر می‌کنم بازیکنان جدیدی که جذب کرده هنوز نتوانسته‌اند با هم هماهنگ شوند و این مساله کار مربیان این تیم را سخت کرده است و نیاز به زمان دارند تا بین بازیکنان هماهنگی لازم ایجاد شود.

او در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در حال حاضر در چه پست‌هایی ضعف دارد؟ افزود: تنها ضعف کنونی پرسپولیس در ناهماهنگی بین بازیکنان است که با حضور در چند اردوی داخلی و خارجی می‌تواند این ضعف را مرتفع کند. البته پرسپولیس با داشتن مربی هم‌چون یحیی گل‌محمدی که اشراف کامل به بازیکنان دارد در کوتاهترین زمان ممکن این مشکل را می‌تواند حل و فصل کند. هماهنگی در فوتبال امری بسیار مهم و ضروری است که حتی بهترین مربی دنیا نیز اگر چنین مشکلی داشته باشد به بن‌بست می‌خورد.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: پرسپولیس همواره در نیم فصل دوم به دلیل این که به هماهنگی لازم می‌رسد عملکرد موفق‌تری نسبت به نیم فصل اول دارد، اما الان شرایط این تیم به گونه‌ای است که حتی از تیم‌های متوسط لیگ نیز شکست می‌خورد و یا به تساوی دست پیدا می‌کند، چون هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود ندارد.

این مربی پیشکسوت تصریح کرد: پرسپولیس با ظرفیت و استعداد‌های خوبی که دارد در نیم فصل دوم می‌تواند بازی‌های خوبی را ارائه دهد و امتیازات از دست رفته خود را جبران کند به شرط این که زودتر هماهنگی لازم بین بازیکنان این تیم ایجاد شود.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: گل‌محمدی چند سال است که مربی پرسپولیس است و این توانایی را دارد که دوباره این تیم را به روز‌های اوج خود برساند. البته این زمانی محقق خواهد شد که باشگاه به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی عمل کند تا این تیم دوباره به صدر جدول لیگ برتر برگردد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی